Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین، مقتول مردی ۴۶ساله بود که  همسر و فرزند او در آمریکا اقامت داشتند. مرد جوان هر روز با همسر و فرزندش در ارتباط بود اما از نهم اسفندماه همسرش هرچه با او تماس می‌گرفت پاسخی دریافت نمی‌کرد. وی که نگران شده بود با شوهرخواهرش تماس گرفت و از او خواست سری به خانه‌شان بزند و خبری از شوهرش بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوهرخواهر این زن که کلید یدکی خانه را داشت، خودش را به آنجا رساند و پس از ورود به خانه با جسد غرق در خون باجناقش در اتاق خواب مواجه شد. در این شرایط بود که ماجرای این حادثه به پلیس و قاضی جنایی اعلام شد و تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند. در ابتدا ماموران به تحقیق از باجناق مقتول پرداختند.

او گفت: مقتول، مهندس ساختمان بود و از زمانی که همسر و دخترش برای زندگی به آمریکا رفته‌اند تنها زندگی می‌کرد. من و همسرم هرازگاهی به او سر می‌زدیم و برایش غذا می‌بردیم اما امروز وقتی به خانه‌اش رسیدم با دیدن جسد او شوکه شدم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که ۲روز از زمان مرگ می‌گذرد و دلارهایی که در خانه‌ مقتول بوده سرقت شده است. همچنین مأموران به جست‌وجو در خانه وی پرداختند و یک دست لباس زنانه پیدا کردند که آثار لکه‌های خون روی آن وجود داشت اما متعلق به مقتول نبود. از سوی دیگر با توجه به سالم بودن قفل در، فرضیه جنایت از سوی یک آشنا با انگیزه سرقت قوت یافت. در ادامه، ‌چند مظنون در این پرونده دستگیر شدند اما هیچ مدرکی علیه آنها نبود و همه‌شان آزاد شدند.

تحقیقات در این پرونده برای کشف اسرار جنایت کماکان ادامه داشت تا اینکه در تازه‌ترین تحقیقات پلیسی، ردپای یک زن آشنا در این جنایت به‌دست آمد. آنطور که پلیس دریافته، زن آشنا روز حادثه در اطراف خانه مقتول دیده شده بود. او روز حادثه به همراه همسرش در اطراف خانه مقتول پرسه می‌زدند و این فرضیه مطرح شده که احتمالا زن جوان به همراه همسرش وارد خانه شده و سپس زن جوان در جدال با آقای مهندس، ‌وی را به قتل رسانده و بعد با همدستی شوهرش دلارهای مقتول را سرقت کرده‌اند.

به دست آمدن این سرنخ‌های تازه موجب شد زن آشنا بازداشت شود. او دیروز برای تحقیق به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و درحالی‌که اشک می‌ریخت، به بازپرس محمد وهابی گفت: مقتول از اقواممان بود که هرازگاهی به همراه شوهرم به خانه‌اش می‌رفتیم و به او سر می‌زدیم. چون همسر و فرزندش نبودند و او تنها زندگی می‌کرد گاهی برایش غذا می‌بردیم و اصلا از ماجرای قتل خبر ندارم. حتی شوهرم نیز از جزئیات قتل بی‌اطلاع است و ما نقشی در جنایت نداریم.

در این شرایط بازپرس محمد وهابی دستور داده تا بررسی‌های تخصصی درباره اینکه لکه‌های خون متعلق به این زن بازداشت‌شده است یا نه صورت بگیرد تا شاید اسرار این جنایت فاش شود.

کد خبر 699913 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم قتل قاتل حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!