Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: اول شهریور به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است و به همین مناسبت در رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال از شهدای مدافع سلامت تجلیل خواهدشد.

متن تبریک سازمان لیگ به مناسبت روز پزشک نیز به شرح زیر است:

اول شهریور سالروز تولد طبیب برجسته ایرانی و نامدار جهانی، حکیم ابوعلی سینا، نقطه عطفی است تا ‏تلاش های ارزنده کادر درمان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روز تنها روز بزرگداشت یک دانشمند یا گروهی خاص نیست، بی شک این روز برای بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان ‏وم عرفت است که فرزندان این خاک و بوم به این روز عزتی دو چندان بخشیده و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری و ‏مصدومیت را از جان انسان ها دور می کنند.‏ 
امروز کادر درمان، مدافعان سلامت  هستند که با همه توان خود و با حفظ روحیه و انگیزه پهلوانی، در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کرونا تا پای جان ایستاده‌اند و لقب شهید مدافع سلامت، به حق برازنده این افراد است.
 در این روزهای کرونایی کادر درمان برای حفظ سلامت و جان انسان ها تلاشی مضاعف و فداکارانه از خود به نمایش می گذارند، خانواده بزرگ فوتبال همچون سایر اقشار جامعه برخود لازم می داند که قدردان و سپاسگزار زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر این عزیزان باشد.
 ‏کادر درمان در حوزه ورزش به خصوص رشته پرمخاطب فوتبال نقش بسزایی در حفظ سلامتی ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش در این روزهای سخت کرونایی دارند.
قدردان تمامی عشق، زحمات و از خودگذشتگی‌های شما هستیم. ‏

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز پزشک فتبال تقدیر از شهدای مدافع سلامت هفته دوم کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)