Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فاتحی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک به دلیل بروز تخلفات گسترده و با وجود بازشماری ۵۰ درصد از صندوق‌های اخذ رأی، از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات باطل شد و پس از آن، اعضای منتخب شکایتی را در دیوان عدالت اداری مطرح کردند که مهرماه گذشته، دیوان عدالت با صدور رأی، ابطال انتخابات را ملغی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از صدور رأی بدوی و قطعی دیوان، ابهاماتی در رأی وجود داشت که پس از مکاتبه فرمانداری با دیوان عدالت شعبه ۴۵ با صدور رأی اعلام کرد که مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی بر اساس بیشترین رأی مأخوذه برگزار شود که بر اساس این رأی، دعوتنامه‌ای به اعضا ارسال و مقرر شد تا این مراسم عصر روز دوشنبه ۳۱ مرداد در محل فرمانداری قرچک برگزار شود.

وی گفت: در ساعات پایانی اداری روز گذشته، شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری به دلیل برخی از مستندات پرونده ، دستور توقف دادنامه شعبه ۴۵ دیوان عدالت را صادر کرد که این نامه روز ۳۱ مرداد صادر و در همان روز به فرمانداری قرچک ابلاغ شد.

فاتحی‌نژاد تأکید کرد: بر اساس رأی صادره، مراسم تحلیف تا تعیین تکلیف قطعی پرونده در شعبه ۲۶ تجدید نظر انجام نمی‌شود.

فرماندار قرچک تأکید کرد: فرمانداری قرچک خود را موظف به آراء مراجع قضایی می‌داند و با صدور رأی قطعی، نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند.
شورای اسلامی شهر قرچک ۹ عضو دارد.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شورای شهر دیوان عدالت اداری قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر دیوان عدالت اداری قرچک شورای شهر دیوان عدالت اداری قرچک دیوان عدالت صدور رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم