Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:01:30 GMT

هفته دولت ایام سنجش و مقایسه است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۹۵۶۶

هفته دولت ایام سنجش و مقایسه است

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: دستگاه‌ها باید خود را با یکدیگر مقایسه کنند تا متوجه فاصله خود تا حد مطلوب و موفقیت شوند؛ چرا که هفته دولت ایام مقایسه، سنجش عملکرد و موفقیت است.

پرویز خالقی صبح امروز (اول شهریورماه) در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه هر ملتی در تاریخ خود فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: این فراز و نشیب‌ها در بسیاری از کشورها گاهی به دلیل خسران و خساراتی که به لحاظ مادی و معنوی وارد می‌کند، نقطه منفی و تاریکی را به وجود می‌آورد اما مشکلات و فراز و نشیب‌ها برای ملت ایران با توجه به اعتقادات و استقامتی که دارند، می‌تواند طور دیگری رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جنگ چهره خوبی ندارد ولی دفاع‌مقدس نقطه عطفی برای ایران بود، ادامه داد: شهادت بزرگ‌مردانی که به شهادت رسیدند، موج بسیار عظیمی از فواید، اقتدار و ماندگاری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران آفرید. گلزار شهدا قطعه‌ای از بهشت است و حضور در آن توفیق دارد. دفاع‌مقدس پایه اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی است. اغلب انقلاب‌هایی که به وجود آمدند، به مرور زمان از اهداف‌شان فاصله گرفتند، در حین اینکه انقلاب اسلامی همواره بر اساس اهداف و آرمان‌هایی که در ابتدا داشته است، پیش می‌رود و از مسیر خود خارج نشده است و در مسیر اهداف خود روز به روز با قدرت بیشتری حرکت می‌کند.

خالقی با اشاره به اینکه امروزه دشمن با جنگ‌نرم در مقابل ایران است، تصریح کرد: جنگی که امروز علیه ایران است، بسیار سخت‌تر از جنگ تن به تن در دفاع‌مقدس بوده و همه جنبه‌ها را در بر گرفته است. جنگ نرمی که علیه ایران شکل گرفته و استفاده‌ای که از رسانه در این راستا می‌شود، مقابله با آن را دشوار کرده است. رسانه و ابزار آن باید کنترل شده باشد و استفاده و بهره‌وری بهینه از آن نیز آموزش داده شود تا در مسیری که دشمن ترسیم می‌کند، قرار نگیریم. دشمن سعی بر این دارد که پا به پای تکنولوژی برنامه‌های خود را تحمیل کند.

این مسئول با بیان اینکه هفته دولت را در پیش رو داریم، متذکر شد: ایام هفته دولت نباید صرفاً به عنوان یک مدت زمان عادی پنداشته شود و نیاز به  برنامه‌ریزی دارد. هفته دولت فرصتی است که مسئولان توقف کنند و با نگاهی به پشت سر خود، میزان موفقیت و عملکرد خود را بسنجند؛ هفته دولت زمانی است که فاصله خود را تا حد مطلوب مشاهده کنیم و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم. دستگاه‌ها باید خود را با یکدیگر مقایسه کنند تا متوجه فاصله خود تا حد مطلوب و موفقیت شوند؛ چرا که هفته دولت ایام مقایسه، سنجش عملکرد و موفقیت است.

وی افزود: فرصت برای خدمت‌گذاری اندک است و ما از روزهای در پیش روی خود آگاه نیستیم، تا فرصت را هست باید وظایف خود را انجام دهیم و به گونه‌ای خدمت کنیم که بتوانیم در مقابل مردم سرافراز باشیم و به خود افتخار کنیم. خدمات ارزنده‌ای که یک فرد ارائه می‌کند، رمز ماندگاری و رستگاری است. باید گره‌های کور را کشف و رفع کنیم، این در حالی است که باز شدن گره‌ها نیازمند اقدام و تفکر است.

خالقی با بیان این هفته دولت امسال متفاوت از سنوات گذشته است، عنوان کرد: برنامه‌های این ایام آنالیز شده و برنامه‌های یک روز مختص به یک حوزه و یا مسائل مرتبط به یکدیگر است تا اصحاب رسانه نیز در جمع‌بندی مشکلی نداشته باشند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۴۴ پروژه تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: از ۱۴۴ پروژه، ۶۱ پروژه عمرانی و ۶۸ پروژه روستایی و دهیاری است و در مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان هفته دولت دفاع مقدس جنگ نرم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا

فوتبال به خاطر جذابیت و اوج هیجان، به ورزش اول دنیا تبدیل شده و در این میان میلیاردها انسان روی کره زمین برخی بازی‌های حساس را دنبال و تماشا می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی‌های بزرگ لیگ‌های باشگاهی اوج حساسیت برای تماشاگران است و بیشترین تعداد گل هم به خاطر تمایل تیم‌ها به پیروزی در این مسابقات به ثمر می‌رسد.

اما در ایران این‌شکلی نیست و بازیهای بزرگ و حساس با کمترین گل و موقع گل تمام می‌شود!

 در هفته ۲۵ لیگ برتر ایران ۴ تیم بالای جدول در یک روز به مصاف هم رفتند و هواداران در این ۱۸۰ دقیقه، حتی یک گل هم ندیدند! حالا که تقابل‌های این ۴ تیم با هم در فصل جاری باشگاهی تمام شده، می‌توان نگاهی کامل‌تر از نظر آماری به این مصاف‌ها داشت.

 طی ۱۲ بازی این ۴ تیم مقابل هم، تنها ۱۴ گل ردوبدل شده تا میانگین فاجعه‌بار ۱/۱۶ گل در هر بازی ثبت شود. آن هم در حالی که میانگین گل دیگر بازی‌های لیگ، عدد مناسب ۲/۱۷ را نشان می‌دهد.

 فقط کافی است این تعداد گل‌ را در کنار بازی‌های بزرگ ۴ لیگ معتبر اروپا بگذارید؛ به خصوص لالیگا و بوندسلیگا که حتی در بازی‌های این‌چنینی هم میانگین گل حدود ۴ یا بالاتر ثبت می‌شود.

در لیگ قهرمانان اروپا اوج رقابت باشگاهی دنیا هم مراحل پایانی با گلهای بیشتر دنبال می‌شود و کسی حساسیت زیاد بازی‌ها را به کم گل بودن مسابقات گره نمی‌زند.

جدول زیر را که سایت ۳۶۰ تهیه کرده ببینید. همه چیز درباره کیفیت تیم‌های ایرانی دستگیر تان می‌شود:

دیگر خبرها

  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل