Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: اعزام نشدن تیم بسکتبال با ویلچر بانوان به مسابقات جهانی به دلیل مسائل تخصصی و فنی است و ربطی به مسائل مالی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در نشست خبری که صبح امروز در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو با 62 ورزشکار شرکت کرد و فدراسیون ما 14 مدال یعنی 58 درصد مدال‌های کاروان کشورمان را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین برگزار شد که ورزشکاران تحت پوشش فدراسیون ما، 51 درصد مدال‌های ایران را کسب کرد.

وی افزود: ما 102 اردو در 11 رشته در رده‌های ملی را برگزار کردیم و 9 اعزام داشتیم که حاصل آنها 102 مدال بود‌. ما همچنین لیگ‌های رشته‌های مختلف را برگزار کردیم که این اتفاق بزرگی با توجه به شرایط کرونایی بود. مادر عرصه ورزش همگانی هم فعالیت‌های خوبی داشتیم و بین همه فدراسیون‌ها رتبه دوم را در این بخش داشتیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: در حوزه بانوان 43 اردوی ملی را برگزار کردیم که حاصل تلاش ورزشکاران در این حوزه 22 مدال بود. همچنین در این بخش رکوردهای آسیا، جهان و پارالمپیک توسط خانم‌ها دارابیان، متقیان و جوانمردی شکسته شد. تدوین برنامه راهبردی، حمایت از چاپ دو کتاب در حوزه بسکتبال با ویلچر و ... از دیگر اقدامات ما در حوزه آموزش و پژوهش بود.

اسبقیان با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی در فدراسیون، گفت: انجام اقدامات موثر در حوزه استعدادیابی، توجه ویژه به حوزه بانوان ، تجهیز استان‌ها و ... از جمله کارهایی است که در فدراسیون صورت گرفته و این روند ادامه خواهد داشت.

وی درباره عدم اعزام تیم بسکتبال با ویلچر بانوان به مسابقات جهانی تاکید کرد: این یک بحث تخصصی و فنی است که در انجمن مربوطه به آن پرداخته شده است. برخی از رسانه‌های خارجی از کشور گفته بودند که عدم اعزام آنها به دلیل مسائل مالی است که من این را تکذیب می‌کنم.  بانوان در والیبال نشسته اعزام خواهند شد و همچنین تیم بانوان در پاراتیرانداری اعزام شده است. عدم اعزام صرفاً تخصصی و فنی است تا این تیم با قدرت برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو آماده شود. در واقع با حمایت کمیته پارالمپیک و وزارت ورزش هیچ مشکلی به لحاظ مالی نداریم.

اسبقیان عنوان کرد: این بچه‌ها نیاز به حمایت دارند ، ولی کاروان‌های اعزامی تاکنون به صورت کیفی بوده‌اند و این مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بوده است. تیم بسکتبال با ویلچر بانوان از  6 مسابقه‌اش فقط یک برد داشت و سهمیه گرفت. اگر این تیم به یک رویداد بزرگتر اعزام شود و شکست سنگینی بخورد ، تأثیر منفی می‌گذارد. ما این تیم را رها نمی‌کنیم و می‌خواهیم با اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوب، شرایط خوبی را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو داشته باشد. ما دلسوزتر از رسانه‌های آن طرف آب هستیم و تخصصی نگاه می‌کنیم. ما به این تیم کمک می‌کنیم تا در آینده اعزام‌های بزرگ هم داشته باشد و فقط نیاز به فرصت وجود دارد.

وی درباره عدم تحویل وسایل مورد نیاز پاراتنیس روی میز به فدراسیون این رشته گفت: این یک فرایند اداری دارد که باید طی شود. ما هم گفتیم که این روند طی شود تا تجهیزات را بدهیم. تا امروز هم مسئولان آن فدراسیون هرچیزی خواستند، در اختیارشان گذاشته‌ایم، اما برای تحویل دائمی نیاز به طی شدن روند اداری دارد.

پولادگر: قول کمک ویژه به ورزش جانبازان و معلولین را می‌دهم/ دولت نگاه خاصی به این حوزه دارد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین تیم بسکتبال با ویلچر بانوان جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • این سردردها نشانه چیست؟
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها