Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ایزدی سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: سهم اشتغال در گردشگری شهرستان رامسر بسیار بالا و قابل‌قبول است و روز به روز نیز با ایجاد واحد‌های جدید این سهم افزایش می‌یابد.

او میزان اشتغال در بخش گردشگری شهرستان را به صورت مستقیم بیش از ٦ هزار نفر برشمرد و افزود: میزان اشتغال غیر‌مستقیم در شهرستان رامسر بیش از ۲۰ هزار نفر است و بخش زیادی از این فرصت نصیب افراد متخصص در حوزه گردشگری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایزدی گفت: آموزش مهمترین رکن اشتغال در حوزه گردشگری است و این اداره با در اختیار داشتن مراکز آموزش گردشگری این فرصت را ایجاد کرد تا علاقه‌مندان به اشتغال در گردشگری با آموزش‌های لازم در این بخش فعالیت کنند.

او همچنین میزان سرمایه‌گذاری و اخذ مجوز‌های لازم در ایجاد واحد‌های متنوع گردشگری رامسر شامل هتل‌ها، مرکز اقامتی، مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها را معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

ایزدی گفت: در آینده نزدیک با شکوفایی بیشتر و افتتاح واحد‌های جدید نیاز شهرستان به اشتغال در بخش گردشگری دوچندان می‌شود و این از مزایای شهر نمونه گردشگری رامسر است که این شهر را از دیگر شهر‌های استان مازندران و کشور متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری مازندران سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح چهارشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان جامعه کارگری استان کرمان با بیان اینکه در بحث کارگری ما مسئولان موظفیم که حداکثر رضایتمندی را در این گروه فراهم کنیم گفت: کارگران زیادی در بخش‌های معدنی، صنعتی و یا شرکت‌های پیمانکاری با حداقل حقوق قانون کار فعالیت می‌کنند، لذا تا جایی که در توان داریم باید به آنها کمک کرده و ایمنی محیط کاری آنها را فراهم کنیم.

وی، مهارت‌افزایی نیروهای کارگری را مهم دانست و افزود: کرمان استانی معدن پایه است و به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی آن باید نیروی انسانی تقویت و آموزش ببیند.

وی افزود: دولت در راستای ظرفیت‌های اجتماعی و شرایط موجود به دنبال رفع بخشی از مشکلات کارگران در بحث پرداخت‌ها و امنیت شغلی است.

فداکار، توجه بخش‌های خصوصی، پیمانکاران و کارفرمایان به نیروهای انسانی خود را مهم دانست و افزود: پایه تولید مجموعه، نیروی انسانی است و تولید باکیفیت و بیشتر و بهتر با حمایت نیروی کار و رضایتمندی آنها میسر خواهد شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه این استان نیمی از حقوق معادن کشور را پرداخت می‌کند و نیمی از صنعت فعال معدنی کشور در استان کرمان است گفت: استان کرمان به دلیل شرایط خاص صنعتی و معدنی نسبت به سایر استان‌ها نیاز بیشتری به تخصص نیروهای انسانی کار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش به تناسب ظرفیت خاص اشتغال در حوزه معدنی استان کرمان باید نیروی انسانی متناسب آن تقویت شود و لزوماً خیلی از موارد نیروی انسانی زیر دیپلم و ماهر احتیاج است که شرکت‌ها جذب خواهند کرد.

کد خبر 6094413

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم