Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اعطای بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به فعالان سینمایی برای جبران بخشی از خسارت‌های دوران کرونا و کمک اقتصاد سینمای ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بدنبال همه گیری ویروس کرونا اکثر مشاغل فرهنگی و هنری با توقف فعالیت دچار مشکلات مالی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم شرایط سخت بودجه ای، صندوق اعتباری هنر طی 3 سال اخیر تلاش کرد با ارتقای کمی و کیفی تسهیلات از اعضای تحت پوشش خود در حد توان حمایت کند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی از مهمترین اهداف صندوق در دولت مردمی ارتقاء جایگاه اقتصاد فرهنگ و هنر و تقویت حمایت از تولید و عرضه آثار فرهنگی و هنری است؛ از این رو پرداخت تسهیلات بلاعوض به سینماگرانی که از سوی سازمان سینمایی معرفی شدند راهکاری برای حمایت از اقتصاد سینمای ایران در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی صندوق اعتباری هنر و از بسته حمایتی ایام کرونا بوده است.
پور احمدی تصریح کرد: براین اساس به 69 سالن سینمایی، 16 فیلم سینمایی، 23 مرکز پشتیبانی فنی در آماده سازی آثار سینمایی و 12 موسسه توزیع و پخش فیلم تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: امروز تسهیلات 69 سالن سینمایی به حساب سینما داران واریز شد و طی روز‌های آینده این تسهیلات به حساب سایر بخش‌ها نیز واریز می‌شود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات پیش رو چشم انداز خوبی را برای رونق صنعت سینمای کشور پیش بینی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سینماگران صندوق اعتباری هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران