Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدحسینی در شورای اداری این شهرستان افزود: در برنامه راهبردی هرمزگان علاوه بر تسهیل شرایط مشارکت سرمایه گذاران از طریق روان سازی امور و حذف تشریفات اداری، برای جلب مشارکت مردم در لایه های میانی و پایین جامعه، مسوولیت سپاری در حوزه جوامع محلی، تعریف سهام داران خرد و اشتغال های خانگی برای تحقق اشتغال و توسعه پایدار، راهکار مطالعاتی و اجرایی دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: مردمی سازی ورزش به ویژه در میان حاشیه نشین ها و محلات محروم، ارایه آموزش های متناسب، شناسایی مسایل و اجرای برنامه های هدفمند برای کاهش و رفع نارضایتی های اجتماعی از دیگر نکات مورد تاکید در برنامه راهبردی هرمزگان است که فرماندار شهرستان قشم از مدیران خواست؛ برای تحقق آن در حوزه مسوولیتی خود تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان قشم خدمت صادقانه و بی منت موثر مبتنی بر عدالت، به رغم محدودیت و سختی های موجود را مورد تاکید استانداری هرمزگان و رویکرد کلی دولت ذکر کرد.

عملکرد مدیران، روزانه رصد می شود

فرماندار شهرستان قشم گفت: عملکرد روزانه مدیران در مواجهه با موضوعات و مسایل جامعه هدف، شاخص ارزیابی پایان سال آنان قرار می گیرد.

محمد حسینی تکریم ارباب رجوع، حضور منظم و موثر در حوزه خدمت، صیانت اموال عمومی حذف کاغذ مکاتبات کاغذی و اتصال به شبکه دولت را از جمله شاخص های ارزیابی مدیران بر شمرد.

وی از مدیران شهرستانی خواست؛ رفت و آمدهای اداری و انجام تفاهم نامه های خارج شهرستانی را با اطلاع دستگاه حاکمیتی اجرایی کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان قشم پیامد امنیتی، مالی، اجتماعی و فرهنگی برخی توافقات این چنینی را گسترده تر از حوزه یک دستگاه ارزیابی و اضافه کرد: استاندار هرمزگان در آخرین جلسه شهرستانی خود در این باره تذکر داده است.

قشم فرصت خدمت برای ما نه محل تفریح مدیران

فرماندار شهرستان قشم گفت: قشم فرصت خدمت برای ما و نه محل تفریح تعدادی از مدیران است.

وی تهیه روزنگار معکوس خدمت برای یادآوری زمان اندک مسئولیت را به مدیران توصیه کرد تا بیشترین تلاش را برای جذب کامل بودجه و اعتبارات از همه منابع ممکن و انجام خدمت موثر به کار گیرند.

وی به کلام رهبر معظم انقلاب در ضرورت خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر انقلاب نابودی آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی با خدمت صادقانه و موثر به مردم محقق می شود.

فرماندار شهرستان قشم برای تقویت رویکرد مطالبه گری بر لزوم توازن بین پرسش از دولت و حاکمیت و ادای نقش شهروندی تاکید و اضافه کرد: یکایک ما باید خود را در برابر این پرسش که برای کشور خود چه کرده ایم قرار بگیریم و برای پیشرفت واقعی نقش دولت و ملت به یک اندازه مهم و تعیین کننده است.

کد خبر 5570638

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قشم رشد اقتصادی ایران محمد حسینی بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل بیرجند مشهد روز خبرنگار فرماندار شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی