Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:37:42 GMT

درخشش تیم کاراته مهاباد در مسابقات قهرمانی کشور 

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۰۴۱۷

درخشش تیم کاراته مهاباد در مسابقات قهرمانی کشور 

قرنی مصطفی پور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم کیوکوشین کاراته این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور که ۲۸ مردادماه به میزبانی استان تهران برگزار شد با کسب سه طلا، چهار نقره و ۶ برنز به مقام چهارم تیمی رسید.

وی افزود: در این رقابت‌ها در مجموع در پنج رده سنی در اوزان مختلف پیشوا الیاسی،  کیا رسولی مقدسی و ماهان چوپان کاره مقام اول، کاردو پیران،  زکریا خضری،  شهاب علیزاده و شیرزاد آهنگ عنوان دوم و کیاوش خالندی، سامان انجام، دانیار اشکوتی،  ایمان اهمند،  هاوبیر خاله قادری و هاوری امینی مقام سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور اضافه کرد: جمال ابوبکری به عنوان سرپرست و صابر علیپور، کمال صادقی، حسن خالدی و فایزه طریق نیز به عنوان تیم داوری در این رقابت‌ها حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مهاباد یکی از قطب‌های رشته‌های رزمی و به ویژه کاراته در آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان کاراته مسابقات حرفه ای کیوکوشین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سامانه بارشی که از روز قبل وارد منطقه شده بود، از امروز تقویت شده و با خود افزایش ابر، رگبار باران بهار و رعد و برق را به همراه دارد و فعالیت آن تا روز شنبه هفته آینده تداوم دارد.

وی اضافه کرد: با توجه رگباری بودن بارش‌ها در برخی مناطق احتمال سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد و دستگاه‌های ستاد بحران باید در آمادگی کامل باشند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با فعالیت این سامانه بارشی در منطقه دمای هوای ۴ تا ۵ درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرده و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

وی با اشاره بارش باران در برخی مناطق استان در شبانه‌روز گذشته نیز اظهار کرد: طی این مدت بیشترین بارش استان در پیرانشهر ۱۴ میلی‌متر، سردشت ۷.۵ میلی‌متر، اشنویه ۳ میلی‌متر و مهاباد، نقده، تکاب و ارومیه نیز کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران و تکاب با حداقل دمای ۸ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۱۳ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

ایستگاه هواشناسی مهاباد در سال ۱۳۳۵ به عنوان ایستگاه باران‌سنجی راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۶۴ به ایستگاه سینوپتیک (اصلی) ارتقا یافت و در طول شبانه روز (هر ساعت یک بار) تغییرات هواشناسی در آن اندازه‌گیری و ثبت می‌شود.

شهرستان مهاباد علاوه این ایستگاه هواشناسی سینوپتیک، دارای هفت ایستگاه باران سنجی است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی