Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان از برگزاری طرح حامیم در کرمان با حضور ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های سراسر استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی صبح امروز در نشست خبری طرح حامیم نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان که در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: انس با صحیفه سجادیه امام چهارم شیعیان دعاها را استجابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان حدیثی از امام حسین(ع) گفت: اباعبدالله(ع) در لحظه شهادت به فرزندش امام سجاد(ع) فرمود بپرهیز از ظلم کردن بر کسی که هیچ یار و یاوری ندارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه رسالت نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تعمیق باورهای دینی، مذهبی و انقلابی است، ادامه داد: در این راستا طرح توانمندی دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دانشگاه آزاد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه کرونا باعث شد در بازه زمانی دو ساله این برنامه‌های فرهنگی مذهبی و حتی کلاس‌های درس تعطیل شود، تاکید کرد: نیاز است این برنامه‌ها مجدداً پیگیری شود.

صباحی با اشاره به اینکه جدای از آموزش‌های درسی یکسری آموزش‌های پنهان در محیط دانشگاه وجود دارد که باید در حوزه فرهنگی پیگیری شود، گفت: طرح حامیم به مدت یک هفته در استان کرمان برگزار می‌شود و حدود 500 نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌های سراسر استان در این طرح شرکت دارند.

علیرضا منظری، توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نیز در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: کربلا در یک نیمروز دانشگاهی به عظمت تاریخ ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح حامیم یک طرح برای حلقه‌های میانی است، گفت: رسالت خبرنگاران در عصر حاضر و در جهاد تبیین از همه اقشار سنگین‌تر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بیان کرد: جهاد تبیین زن و مرد نمی‌شناسد و حضرت زینب(س) به عنوان یک الگوی بزرگ برای تمام بشریت از زنان است که کربلا و نهضت عاشورا را ماندگار کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی در جامعه تاکید دارند، ادامه داد: توطئه امروز دشمن ناامید کردن مردم و از بین بردن همبستگی جامعه اسلامی است.

منظری با بیان اینکه رسانه‌های غربی با تصویرسازی کذب از جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و حکومت دینی و شیعی در دنیا هستند، گفت: دشمن در صدد است عزت نفس ما را بگیرد و نسل جوان کشور را بی هویت کند.

فعالان فرهنگی دانشگاه‌های کشور در زنجان گردهم می‌آیند توانمندسازی دانشجویان نقطه ورود جوانان به حل مشکلات کشور است

حجت‌الاسلام مرتضی جمالی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان نیز در این جلسه، اظهار داشت: طرح حامیم در تمام استان‌ها و در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح حامیم برای توانمندسازی نیروهایی فعال فرهنگی مذهبی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، گفت: شهر کرمان پایتخت مقاومت و مکتب شهید سلیمانی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح در دانشگاه نیروسازی برای جبهه مقاومت در ابعاد مختلف است، افزود: در این دوره تکنیک‌های رسانه‌ای به دانشجویان آموزش داده می‌شود تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن مقاومت کنیم.

جمالی با بیان اینکه نیاز است در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حلقه‌های میانی ایجاد شود و دانشجویان ظرفیت بسیار مهمی برای این مهم هستند، ادامه داد: این دوره در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول دوره کلاس‌های آموزشی و نشست‌های تبیینی و بصیرتی برای دانشجویان شرکت کننده برگزار می‌شود، گفت: در این دوره سعی می‌شود سواد رسانه‌ای دانشجویان ارتقا داده شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) رفسنجان با بیان اینکه در طول دوره نشست دانشجویان با مسئولان استان برگزار می‌شود، ادامه داد: بازدید از مراکز علمی و دانش بنیان و زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های طرح حامیم در طول مدت دوره است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دانشگاه های استان رهبری در دانشگاه ها نهاد نمایندگی برگزار می شود دانشگاه آزاد استان کرمان طرح حامیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند

پلیس آمریکا در تداوم سرکوب دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل در دانشگاههای این کشور، ۹۱ دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس  را هم بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، دانشگاه تکنیک ویرجینیا روز دوشنبه به وقت محل اعلام کرد: پلیس بیش از ۹۰ نفر از جمله دانشجویان را در یک چادر اعتراضی در محوطه چمن مرکز زندگی فارغ التحصیلان دانشگاه دستگیر کرد.

دانشگاه ویرجینیا در بیانیه ای اعلام کرد: ۹۱ نفر که ۵۴ نفر از آنها دانشجوی فعلی تکنیک ویرجینیا هستند، دستگیر شدند و همه متهم به ورود غیر قانونی هستند.

پلیس ایالت تگزاس آمریکا نیز دستگیری تعدادی از معترضان در دانشگاه تگزاس در آستین را آغاز کرده است.

تیم خبری سی‌ان‌ان در آستین، شاهد دستگیری حداقل شش دانشو معترض در بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی بوده است.

در حالی که اعتراض ها در محوطه دانشگاه تگزاس وارد دومین هفته خود می شود، گروهی از افسران پلیس با تجهیزات ضد شورش گروهی از معترضان را محاصره کرده اند.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد