Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از خانواده شهدای مدافع سلامت تقدیر می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، اول شهریور به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است و به همین مناسبت در رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال از شهدای مدافع سلامت تجلیل خواهدشد.

متن تبریک سازمان لیگ به مناسبت روز پزشک نیز به شرح زیر است:

اول شهریور سالروز تولد طبیب برجسته ایرانی و نامدار جهانی، حکیم پورسینا، نقطه عطفی است تا ‏تلاش‌های ارزنده کادر درمان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏این روز تنها روز بزرگداشت یک دانشمند یا گروهی خاص نیست، بی شک این روز برای بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان ‏و معرفت است که فرزندان این خاک و بوم به این روز عزتی دو چندان بخشیده و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری و ‏مصدومیت را از جان انسان‌ها دور می کنند.‏

امروز کادر درمان، مدافعان سلامت  هستند که با همه توان خود و با حفظ روحیه و انگیزه پهلوانی، در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کرونا تا پای جان ایستاده‌اند و لقب شهید مدافع سلامت، به حق برازنده این افراد است.

در این روزهای کرونایی کادر درمان برای حفظ سلامت و جان انسان‌ها تلاشی مضاعف و فداکارانه از خود به نمایش می‌گذارند، خانواده بزرگ فوتبال همچون سایر اقشار جامعه برخود لازم می‌داند که قدردان و سپاسگزار زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر این عزیزان باشد. ‏کادر درمان در حوزه ورزش به خصوص رشته پرمخاطب فوتبال نقش بسزایی در حفظ سلامتی ورزشکاران و خانواده بزرگ  ورزش در این روزهای سخت کرونایی دارند.قدردان تمامی عشق، زحمات و از خودگذشتگی‌های شما هستیم. ‏

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، شهدای مدافع سلامت ، لیگ برتر فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا شهدای مدافع سلامت لیگ برتر فوتبال شهدای مدافع سلامت لیگ برتر فوتبال کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت