Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:01:22 GMT

کانال‌ها و انهار منطقه چهار لایروبی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۰۵۶۲

کانال‌ها و انهار منطقه چهار لایروبی شد

سعید صفری، سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج گفت: عملیات لوله‌گذاری و لایروبی معابر سطح منطقه اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از وقوع سیلاب و یا آب‌گرفتگی معابر  است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج افزود:  علاوه بر سرریز شدن آب‌های سطحی به کانال‌های شهری، ریختن زباله در انهار و کانال‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل آب‌گرفتگی شهر محسوب می‌شود بنابراین اگر شهروندان از ریختن زباله در انهار جلوگیری کنند، بخش قابل‌توجهی از معضلات آب‌گرفتگی شهر برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: یکی از نیاز‌های بسیار جدی شهر و شهروندان رسیدگی به رفع آلودگی‌ها و ایجاد پاکیزگی و نظافت شهری است که تلاش شده در این مسیر گام‌های بلندی برداریم.

سرپرست منطقه چهار کرج افزود: با به‌کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش داریم در روز‌های بارندگی از ایجاد هرگونه آب‌گرفتگی و اخلال دررفت و آمد شهروندان پیشگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایروبی انهار لایروبی کانال منطقه چهار آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی