Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تورج حسن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳۴درصدی کد رشته محل در مراکز علمی کاربردی استان اردبیل، اظهار کرد: امسال ۵۵کد رشته جدید در مقاطع مختلف به تعداد رشته‌های این دانشگاه در استان اردبیل افزوده شده است.

وی با بیان این‌که مراکز علمی کاربردی استان اردبیل در ۱۶۱کد رشته دانشجو می‌پذیرند، افزود: از این تعداد ۹۴کد رشته در مقطع کاردانی و ۶۷کد رشته در مقطع کارشناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز ثبت‌نام دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل ادامه داد: ثبت‌نام برای پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از یکم تا ۴ شهریور سال جاری انجام می‌شود.
 
حسن‌زاده تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و برای مشاوره آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی fa.uast.ac.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به رشته‌های جدید این دوره از ثبت‌نام، ادامه داد: رشته‌های کاردانی فنی کسب‌وکارهای دیجیتالی، کاردانی فنی تولید محتوی دیجیتالی، کاردانی حرفه‌ای بازرگانی، خدمات مشاوره املاک، کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکار ورزشی، کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای تربیت‌بدنی، مربیگری پایه آمادگی جسمانی، کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای تربیت‌بدنی، مربیگری پایه پرورش اندام و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت بورس، از جمله رشته‌های جدید مراکز علمی کاربردی استان است.
 
سرپرست واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل اضافه کرد: کاردانی فنی تعمیر کامپیوتر و لپتاپ، کاردانی فنی مکانیک، تعمیر و نگهداری گیربکس، مهندسی فناوری آسانسور و پله‌برقی، کاردانی فنی عمران - راهسازی، کاردانی حرفه‌ای طلا و جواهر- ساخت زیورآلات با دست، کارشناسی حرفه‌ای گریم - آرایش و پیرایش مو، کاردانی فنی ربات، کاردانی فنی عمران - نگهداری و مرمت ساختمان، کاردانی فنی توسعه‌دهنده وب (Front End) و مهندسی برق صنعتی، از دیگر رشته‌های جدید مراکز علمی کاربردی استان محسوب می‌شوند.

افزایش قابل توجه تحصیل در در رشته‌های مهارتی و مراکز علمی کاربردی
 
حسن‌زاده با بیان این‌که قرن جدید، سده آموزش‌های مهارتی است، عنوان کرد: استقبال خوب خانواده‌ها برای تحصیل فرزندان‌شان در رشته‌های مهارتی و مراکز علمی کاربردی و تعداد دانشجویان ثبت‌نامی در مراکز علمی کاربردی اردبیل، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به این‌که دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی انعطاف‌پذیر است، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس واقعیت‌ها و نیاز جامعه و تقاضاهای جدید دانشجو می‌پذیرد و به فکر اشتغال آنان است. 

سرپرست واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل با تأکید بر این‌که تحصیل در رشته‌های مهارتی و شغل محور ویژگی‌های متمایزکننده مراکز علمی کاربردی است، بیان کرد: تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که هدفشان از تحصیل کسب دانش و مهارت برای ورود قدرتمند به بازار کسب‌وکار است، انتخاب اول خواهد بود.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل مهارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراکز علمی کاربردی استان مراکز علمی کاربردی علمی کاربردی اردبیل کارشناسی حرفه ای استان اردبیل کاردانی فنی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا، شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند، ما در راستای بازنگری و به‌روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی افزود: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم، همچنین ۲۷۷ هیئت علمی، ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی و ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷۰۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد، همچنین بازنگری‌های بسیاری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی با رویکرد مهارت‌محور در دستور کار قرار گرفت.

سردار حمیدی تصریح کرد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا در درجه و آموزش‌های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

وی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که موثرتر واقع خواهد شد.

کد خبر 749650

دیگر خبرها

  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم