Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروه تعیین خسارت و پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران استان خوزستان به دنبال ممنوعیت کشت تابستانه شد.

به گزارش ایران اکونومیست، قاسم ساعدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس، بیان کرد: به دنبال خشکسالی در استان خوزستان شاهد ممنوعیت کشت تابستانه در حوزه کرخه به ویژه در دشت آزادگان و هویزه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کشت پاییز سال گذشته نیز تنها برای ۵۰ درصد مجوز صادر شد. چرا خسارات کشاورزان و دامداران این منطقه پرداخت نمی شود؟

نماینده مردم دشت آزادگان در ادامه اظهار کرد: وزارت کشاورزی، وزارت نیرو و ستاد بحران تا حالا نه مردم را مورد تفقد قرار داده و نه حداقل خسارت را به کشاورزان و دامداران داده است. این رفتار با کشاورزان و دامداران مغایر با شعار دولت انقلابی است. چرا کشاورزان و دامداران را در اوج نگرانی به حال خود رها کرده اید؟ این رفتار از دولت آقای رئیسی مورد قبول نیست و باید هرچه سریع تر کارگروه تعیین خسارت تشکیل گردد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانی سیاسی کشاورزان و دامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت