Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، در این آئین که با حضور اساتید و پیشکسوتان عکاسی ایران و نیز دانشجویان دانشکده خبرنگاری فارس برگزار خواهد شد، به مناسبت روز جهانی عکاس، از یک عمر فعالیت هنری این عکاس پیشکسوت تقدیر خواهد شد.

 

استاد محمدعلی جدیدالاسلام متولد 1331 در تبریز، بزرگترین مجموعه‌دار دوربین عکاسی در ایران با حدود 950 دوربین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از یازده سالگی، کار عکاسی را آغاز کرده و تاکنون 10 کتاب تالیفی و ترجمه، 7 جایزه از جشنواره‌های مختلف و برگزاری 50 نمایشگاه عکس از آثارش را در کارنامه هنری خود دارد.

جدیدالاسلام در سال 1399 همه دوربین‌های مجموعه نفیسش را به مجموعه برج آزادی تهران برد تا در موزه‌ای دائمی، در معرض دید علاقه‌مندان هنر و عکاسی قرار گیرد.

آئین بزرگداشت استاد جدیدالاسلام روز چهارشنبه دوم شهریورماه از ساعت 16  در سالن کوثر دانشکده خبرگزاری فارس واقع در چهارراه کالج، کوچه سعیدی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدعلی جدیدالاسلام عکاس نکوداشت بزرگداشت تقدیر دانشکده فارس باشگاه توانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد