Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از افتتاح بیش‌از ۶ هزار طرح عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا- مصطفی بیک مداح افزود: این طرح ها با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: این پروژه ها شامل بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی در طرح های ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، آسفالت روستایی، مسکن محرومان، واحدهای بازسازی شده از سیل دیماه سال ۹۸ و اقدام ملی مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سالجاری و با بهره‌گیری از قیر جذب شده و اعتبارات ملی و استانی، در حرکتی جهادی اقدام به آسفالت ۸۸ روستا کرده و در بخش تهیه طرح های هادی نیز به میانگین کشوری بسیار نزدیک بوده و از سال آینده تمامی طرح های هادی روستایی در مرحله بازنگری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به گواه آمار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در بخش مسکن روستایی کارنامه درخشانی دارد و از ابتدای اجرای برنامه مقاوم سازی مسکن روستایی تا کنون بیش‌از ۱۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی و همچنین برنامه ریزی شده تا با متوسط ساخت ۱۰ هزار واحد روستایی در سال، تا پایان سال ۱۴۱۰ تعداد واحدهای غیر مقاوم در استان به عدد صفر رسانده شود.

بیک مداح خاطرنشان کرد: هم‌اینک اتمام و تکمیل ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از سیل سال ۹۸، ۱۱ هزار واحد مسکن محرومان ، احداث سه هزار و  ۵۰۰ واحد مسکن حمایتی، بازسازی چهار هزار و ۱۰۰ واحد از سیل سال گذشته در جنوب استان و ۲ هزار و ۱۵۰  واحد از سیل سالجاری در استان و ۱۰ هزار واحد از طرح مقاوم سازی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  در حال انجام است که در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و واگذاری ۶ هزار و ۴۷ واحد مسکن روستایی در استان خواهیم بود .

وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان مدیریت ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را عهده دار است و در هفته دولت بهره برداری از پروژه‌های ۳۸ واحدی سیب و سوران ، ۱۱ واحدی دلگان و ۱۶ واحدی مهرستان را در برنامه داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان مسکن روستایی واحد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین