Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: پیست تخصصی اسکیت شمال کشور تا شش ماه آینده در سرخرود محموآباد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، از بهره برداری تنها پیست تخصصی اسکیت شمال کشور در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد حداقل تا شش ماه آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رنگرز در حاشیه برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی مازندران در آمل گفت: ساخت این پیست از چند سال پیش در یک زمین ۹ هزار متری در شهرساحلی سرخرود شروع شده و متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی افزود: برخی موانع اداری در ساخت پیست اسکیت شهرسرخرود در شروع کار ایجاد شده بود که توسط شورای شهر و شهرداری این شهر در حال برطرف شدن هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه خوشبختانه مجوز‌های لازم برای پیست اسکیت در شهر سرخرود صادر شده و در مرحله عقد قرارداد با سرمایه گذار هستیم، تصریح کرد: سرمایه گذار مورد نظر هم بسیار علاقمند برای تکمیل این طرح مهم استانی و زیرساختی در حوزه ورزش مازندران است.

رنگرز به پیشرفت حدود ۲۵ تا ۳۰ درصدی پیست اسکیت سرخرود به عنوان یکی از پیست‌های استاندارد این رشته ورزشی درشمال کشور و هم ردیف با پیست‌های حال حاضر کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه آکادمی و پیست اسکیت مازندران شامل یک پیست چند خط ۲۰۰ مترسرعت با امکانات زیرساختی و رفاهی مورد نیاز برای اسکیت‌بازان است که در صورت بهره‌برداری این پیست، اماکن میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی در این رشته ورزشی در استان فراهم خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های در حال انجام و پیگیری‌های جدی هیات اسکیت مازندران، پیش بینی می‌شود، پیست اسکیت سرخرود حداقل تا شش ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران اسکیت سرخرود پیست اسکیت تا شش ماه آینده پیست اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد