Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان، اصلاحات مالیاتی، شفافیت بانکی و حذف ارز ترجیحی را چهار اقدام مهم دولت برای ریشه کن کردن فساد در قوه مجریه خواند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر علیزاده در خصوص دستاورد‌های عملکرد یکساله دولت گفت: برخورد با افراد فاسد در شان قوه قضاییه است، اما جلوگیری از فساد وظیفه دولت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان را از اقدامات بسیار خوب دولت خواند و گفت: دولت در این راستا حدود ۹ میلیون دستگاه کارتخوان را از رده خارج کرد، این دستگاه‌ها در فعالیت‌های مربوط به قمار و پولشویی فعال بودند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان از فساد بزرگی جلوگیری کرد، ادامه داد: با ابتکار عمل دولت تمام دستگاه‌های کارتخوان به حساب‌های مالیاتی افراد وصل شد و گام مهمی برای جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شد.

علیزاده الزام بانک‌ها به انتشار اسامی افرادی که با آن‌ها وام پرداخت می‌شود ار از اقدامات مهم دولت خواند و گفت: دولت با ایجاد شفافیت در این بخش از افزایش فساد اقتصادی جلوگیری کرد با این کار بنگاه داری بانک‌ها که یکی از مراکز اصلی فساد اقتصادی بود، کاهش یافت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی کاهش فاصله بین حقوق‌های بالا و پایین را یکی از اقدامات مهم دولت خواند و گفت: در دولت سابق فاصله بین حقوق‌های بالا و پایین ۲۳ برابر بود، اما با مصوبه مجلس فاصله بین حقوق بالا و پایین به هفت برابر کاهش یافت.

نماینده مردم دامغان در مجلس اخذ مالیات از خانه‌های لاکچری و اتومبیل‌های لوکس را یکی از اقدامات مهم دولت خواند و اظهار داشت: دولت در راستای مبارزه با فساد سیستمی و ریشه‌های فساد در کشور تلاش زیادی انجام داده است.

وی حذف ارز ترجیحی را یکی از اقدامات مهم دولت خواند و گفت: این رانت به جیب افراد خاصی می‌رفت سال گذشته ۱۴ میلیارد دلار ارز به افراد خاص برای واردات نهاده‌های دامی داده شد و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان رانت از اختصاص این ارز ایجاد شد. دولت تلاش دارد تا ریشه‌های فساد را قطع کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت سیزدهم مبارزه با فساد فساد در دولت روحانی دستگاه های کارتخوان دولت خواند و گفت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو

دریافت 8 MB دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، اظهار داشت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان( ۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِربِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.

کد خبر 847387 منبع: فارس برچسب‌ها دختران خبر مهم فساد

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!