Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد گفت: مجلس انقلابی بار دیگر ثابت کرد که نسبت به فساد هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و جدی و قاطع با فساد برخورد می کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجید نصیرایی در جلسه امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: در این زمینه لازم است رتبه بندی شامل حال نیروهای طرح مهرآفرین نیز بشود و از قلم نیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد اظهار کرد: مجلس انقلابی بار دیگر ثابت کرد که نسبت به فساد هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و جدی و قاطع با فساد برخورد می کند. انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه ثابت کرد که هر زمان مجلس، جریان و گفتمان انقلابی حاکم بوده، به شدت با فساد برخورد کرده است و این از افتخارات مجلس انقلابی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی بیان اینکه «از دولت محترم به دلیل ورود جدی به موضوع تشکر می کنیم»، اظهار کرد: این انتظار از قوه قضاییه وجود دارد که گزارش تحقیق و تفحص از فولاد را با جدیت دنبال و با عوامل فساد برخورد کند. همچنین این انتظار وجود دارد تا آسیب‌شناسی انجام شود مبنی بر اینکه چرا با وجود تعداد زیادی دستگاه نظارتی در مجموعه مانند فولاد باید شاهد این حجم از فساد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه مجلس یازدهم گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مجلس انقلابی فساد برخورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر

مالک جدید باشگاه پرسپولیس در انتشار لوگوی این تیم اشتباهی را مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وزارت ورزش چند روز قبل سرانجام واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و سرخابی‌ها مالکان جدید خود را شناختند. پرسپولیس به کنسرسیومی از 6 بانک مختلف واگذار شده که یکی از آن‌ها بانک شهر است.

بانک شهر اخیرا پوستری برای پرسپولیس منتشر کرده که در آن یک اشتباه عجیب دیده می‌شود. این بانک به جای استفاده از شیرهای هخامنشی که در لوگوی پرسپولیس قرار دارند، 2 گاو را قرار داده است.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم