Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا با اشاره پرونده فساد فولاد مبارکه اصفهان، گفت: این تحقیق و تفحص نشان می‌دهد که تخلفات رخ داده مربوط به مدیریت قبلی فولاد مبارکه در دولت قبل از سال ۹۷ تا اوایل سال ۱۴۰۰ بوده است. بنابراین باید روشن شود که کدام مدیران در این پرونده دست داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید همه ابعاد این پرونده را به طور کامل بررسی کند که البته آقای محسنی اژه‌ای درمورد پیگیری آن دستور منصفانه‌ای داده است؛ یعنی این پرونده مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و حقی از کسی ضایع نشده و انصاف در قضاوت وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام سالک همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهور در برکناری افرادی که در این تخلفات نقش داشتند، گفت: مجموعه این دستورات شفافیت تحرکات را تنظیم می‌کند. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته باید توجه داشت که اتفاقاتی که در این پرونده رخ داده است در زمان مدیریت عظیمیان بوده که مربوط دوره ریاست جمهوری قبل است و ارتباطی با  طیب‌نیا که به تازگی منصوب شده، ندارد.

وی ادامه داد: یکی از مراکزی که می‌توانست نیازهای مالی دولت دوازدهم را تامین کند، همین شرکت بوده است لذا مدیران دولت روحانی در مقابل برکناری مدیرعامل قبلی شرکت فولاد مبارکه ایستادند.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: به نظر می‌رسد مجلس باید به خوبی از ابزار نظارتی خود استفاده کند و به طور کامل روشن شود که چه عواملی باعث این فساد شده است. همچنین باید یادآور شد که مردم اصفهان از این نوع اقداماتی که در فولاد و سایر شرکت‌ها صورت گرفته، رضایت ندارند، زیرا آن را بیت‌المال می‌دانند.

سالک در پایان تاکید کرد: در ابتدا باید دید چه عاملی باعث شده است آقایانی که این تحقیق و تفحص را انجام دادند، دست به این اقدام بزنند. آیا درخواسته‌های آنها از مدیریت وقت عملی نشده است که دست به این کار زدند؟ اگرچه ابزار تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای نظارتی مجلس است.نمایندگان باید در قیامت در مورد انگیزه های خود پاسخگو باشند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه اصفهان احمد سالک اصفهان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه اصفهان احمد سالک مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه اصفهان احمد سالک اصفهان قوه قضاییه فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال