Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف الله پور، مدیرعامل و رحیم دست نشان، مشاور عالی باشگاه نساجی به دلیل آماده نشدن زمین ورزشگاه وطنی قبل از بازی با ملوان از سمت خود استعفا کردند.

متن استعفای سیف الله پور که در اختیار رضا حدادیان، مالک این باشگاه قرار گرفته به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای مهندس رضا حدادیان
مالک محترم باشگاه نساجی مازندران

با سلام و احترام

صمیمانه از حسن اعتماد حضرتعالی نسبت به بنده طی سه فصل به‌عنوان خادم مردم مازندران در جایگاه مدیرعاملی باشگاه بزرگ نساجی، خدای متعال را شاکرم در این مدت هر آنچه که در توان داشتم در این عرصه با خلوص نیت و با هدف خدمت به مردم به‌کار بستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در بحث تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه علی‌رغم پیگیری‌های مستمر بنده در این چند ماه و همچنین عدم تحقق وعده رئیس جمهور محترم در زمان مقرر و در ادامه مماشات و صبر باشگاه با وعده‌های ناسرانجام مسئولان امر، لکن با توجه به این همه متانت و حسن نیتی که از سوی باشگاه در عمل ثابت شد اما انتظارات در بحث تکمیل و آماده‌سازی این ورزشگاه تا امروز مرتفع نشد.

به همین منظور بنده دیگر توانی برای ادامه همکاری با مسئولان امر را ندارم و استعفای خود را به احترام مردم مازندران و هواداران خونگرم نساجی رسماً خدمت حضرتعالی اعلام می‌دارم.

انشاالله مدیرعاملی بر سر کار بیاید تا توان مقابله با این حجم وعده و وعید را داشته و سیاسی‌کاری را از بر باشد.

همچنین رحیم دست نشان نیز با ارسال نامه ای به مالک نساجی به دلیل مشابه از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف داد.

جناب آقای مهندس حدادیان
مالک محترم باشگاه نساجی مازندران

سلام‌علیکم

احتراماً بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند با توجه به نهایت احترامِ جنابعالی و جناب آقای سیف‌الله‌پور مدیرعامل محترم باشگاه به بنده و حضورم به‌عنوان مشاور عالی باشگاه نساجی مازندران، همان‌گونه مستحضرید طی ماه‌های گذشته سختکوشانه پیگیر آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به اتفاق عوامل باشگاه بودیم.

اما امروز پس از ماه‌ها و خلف وعده‌ای که رخ داده و در حالی که در آستانه نخستین دیدار خانگی در این ورزشگاه هستیم، بسیاری از توقعات باشگاه در بحث تکمیل و تجهیز ورزشگاه مرتفع نشده و به‌زعم حقیر دیگر پیگیری‌های ما سودی نخواهد داشت و مسئولان امر هر آنچه که بدان عالم هستند را بنا بر سلایق شخصی انجام می‌دهند.

لذا زین‌پس ظرفیت‌های اعتباری و محترم شمردن کسوت بنده در این مسیر مکفی نبوده و گوش کسی به درخواست‌های باشگاه نساجی بدهکار نیست.

از همین‌جا باز هم با نهایت تشکر از زحمات حضرتعالی و با توجه به شرمندگی‌ام مقابل هواداران، پیشکسوتان و خانواده بزرگ فوتبال مازندران، تقاضا دارم به احترام موی سپید بنده، استعفایم را قبول کنید.

رحیم دست‌نشان
مشاور عالی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور مدیرعامل نساجی استعفای مدیرعامل نساجی مدیریت باشگاه نساجی باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است