Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران در مورد اعتراض فرمانداری در خصوص یکی از مصوبات شورا پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز بررسی نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ سازمان و شرکت شهرداری تهران را بررسی کردند و اقراریان در خصوص این اعتراض گفت: اشکالاتی که از سوی فرمانداری به این مصوبه وارد شده صحیح نیست و سوء برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش از این در مورد نوع اشکالات فرمانداری به مصوبات شورا سخنانی داشتم، گفت: امیدواریم شورای شهر مجبور نشود از سایر مسیرها برای حل مشکلات اقدام کند.

وی در تشریح دلایل وارد نبودن اعتراضات فرمانداری، گفت: هیات تطبیق صرفا می‌تواند مصوبات شورا را که بر خلاف قوانین است مورد اعتراض قرار دهد اما شاهد رویه غلطی از سوی فرمانداری هستیم که خارج از قانون اقدام کرده و اعتراض می‌کند.

اقراریان افزود: بیان اعتراضات به مصوبات شورا باید مستند و مستدل باشد وگرنه ایرادات وارد نیست و قانون دم دست این هیات است و شاید اگر آن را مطالعه می‌کردند این ایرادات وارد نمی‌شد.

به گزارش ایسنا، اعضای شورا نهایتا اعتراض هیات تطبیق به مصوبه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی ۲۳ شرکت و سازمان را با ۱۹ رای موافق تصویب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران مصوبات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند

رئیس شورای شهر قزوین گفت: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی عصر امروز –شنبه هشتم اردیبهشت- در مراسم تجدید میثاق با شهدای گرانقدر که به مناسب فرارسیدن روز ملی شوراها در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در این مکان مقدس برای مراسم اعتقادی حضور یافته‌ایم، نه تشریفاتی اظهار کرد: شهدا از جان با ارزش خود در راه دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب گذشتند تا بتوانیم به راحتی و در آرامش و آسایش خدمت کنیم.

وی با اشاره به حضور اعضای شورا در گلزار شهدا و بیعت دوباره با شهدای گرانقدر اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از منش و رفتار شهدا در عمل با شهدا تجدید میثاق کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین تأکید کرد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده‌اند و باید در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم از حقوق آنها دفاع کنیم و در هر تصمیمی منفعت آنها را در نظر بگیریم؛ به همین خاطر اگر هر جایی منفعت مردم را به منفعت خودمان ترجیح دادیم، می‌توانیم بگوییم که با شهدا میثاق بسته‌ایم. بایستی در هر جایگاه مدیریتی اخلاص و ازخودگذشتگی شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم.

فرمانی ادامه داد: شورای ششم با در نظر گرفتن دو بعد مشورتی و نظارتی فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا هم کوشش شد تا بر اساس ضابطه و قاعده بعد مشورتی شورا فعالیت قوی‌تری داشته باشد. زمانی که در کارها مشورت و همفکری صورت می‌گیرد، کارها در مسیر خوبی پیش می‌رود و اثر بخشی بیشتری در نتایج اقدامات خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم با ترکیب افراد پیشکسوت در امور شورا، متخصصان جوان و پرکار فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: امیدواریم در طول یک‌سال باقیمانده این دوره از شورا بتوانیم با همدلی و همیاری بیشتر خدمات خوبی به شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه تضارب آرا و اختلاف در چهارچوب قوانین فلسفه کار شورا است، افزود: قطعاً در این حوزه مشورت و بهره‌گیری از نظرات متخصصان می‌تواند خروجی خدمت به شهروندان را در پی داشته باشد.

کد خبر 748502

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار