Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال حرفی زد که برای فدراسیون تبدیل به دردسر شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال ناچار شد حرف هایش درباره تایید صلاحیت نشدن یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال را اصلاح کند.

به گزارش طرفداری، حسن کامرانی فر شب گذشته روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر اعلام کرد کمیته بدوی تا این لحظه دو نامزد انتخابات را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف باعث شد برخی رسانه ها مدعی شوند صلاحیت مهدی تاج از سوی مراجع قضایی یا نهادهای حاکمیتی تایید نشده است. همین تفسیرها شائبه دخالت نهاد ثالث در انتخابات فدراسیون فوتبال را در پی داشت و فدراسیون فوتبال را در خطر تعلیق قرار داد اما خیلی زود حمیسی حراست فدراسیون فوتبال با توضیح شفاف خود جلوی سو برداشت از حرف های دبیرکل را گرفت و اعلام کرد تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی بر رد صلاحیت هیچ یک از نامزدها به دست حراست فدراسیون فوتبال نرسیده است.

در پی این اتفاق حسن کامرانی فر هم دقایقی پیش از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

 بر اساس روند موجود و در ادامه پروسه قانونی برگزاری انتخابات تا کنون نامه ای مبنی بر عدم احراز صلاحیت هیچ نامزدی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. در نهايت كميته بدوي انتخابات مرجع اعلام و معرفي افراد تا زمان برگزاری مجمع به شمار می رود و فدراسیون فوتبال بر همین اساس انتخابات را طبق اساسنامه و ضوابط موجود منطبق بر استانداردهای فیفا و AFC برگزار خواهد کرد.

با این حساب مشخص شد کمیته بدوی در حال بررسی صلاحیت نامزدها است و این موضوع ارتباطی به نهادهای بیرونی ندارد. کمیته بدوی تا این لحظه صلاحیت دو نامزد (احتمالا مهدی تاج و عزیزالله محمدی) را تایید کرده و نامزد سوم در مرحله بررسی مدارک است. پیش از این نامه ای در رسانه ها منتشر شده بود که کمیته بدوی به سرپرست فدراسیون اعلام کرده بود منصب فعلی او با نامزدی اش در انتخابات تعارض منافع دارد. به نظر می رسد در نهایت کمیته بدوی صلاحیت نامزد سوم را هم تایید کند چراکه پیش از این فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده انتخابات با سه نامزد برگزار می شود و هرگونه تغییر می تواند تبعات خطرناکی به دنبال داشته باشد.

اخبار داغ 

فسخ قرارداد ارسلان مطهری از سوی استقلال واکنش کاوه رضایی به حواشی اخیر استقلال: اصل داستان؟ من دقیقا فرع داستان هستم! خوش و بش رونالدو با گری نویل و روی کین و بی اعتنایی به جیمی کرگر قبل از شروع بازی مقابل لیورپول / فیلم بدترین شروع لیورپول در لیگ برتر انگلیس طی یک دهه اخیر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک