Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رییس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه11 و مسئول رسانه کمیته ستاد اربعین این منطقه اعلام کرد: از خادمین افتخاری رسانه ای برای همکاری در مرز مهران ویژه اربعین 1401 دعوت می‌کنیم .
 به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11، محدثه ذوالفقاری مسئول رسانه کمیته ستاد اربعین 1401 شهرداری منطقه11 تهران ضمن اعلام خبر فعالیت شهرداری منطقه11 در بیش از 6کیلومتر از مرز مهران برای خدمت رسانی به زوار امام حسین علیه السلام گفت: امسال شهرداری منطقه11 تهران در مرز مهران به ارائه خدمات شهری و اجتماعی فرهنگی می‌پردازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 او افزود: از کلیه داوطلبان و علاقمندان به خدمت دعوت می کنیم به عنوان خادمین افتخاری رسانه ای در مرز مهران ثبت نام کنند و به ارائه خدمات رسانه ای شامل تصویر برداری، عکاسی، تدوین، تهیه و تولید محتوای فضای مجازی و سایر خدمات رسانه ای در مرز مهران بپردازند .
ذوالفقاری ضمن اشاره به مسیر های ارتباطی برای ثبت نام داوطلبین خدمت افتخاری در مرز مهران گفت: تمامی داوطلبین برای کسب اطلاع از شرایط حضور و ثبت نام می‌توانند از ساعت 8لغایت17 با شماره های 96038272 و 96038141 تماس بگیرند و مشخصات و اطلاعات لازم را دریافت کنند .
مسئول رسانه کمیته اربعین منطقه11 خاطر نشان کرد : شهروندان و عشاق حضرت اباعبدالله علیه السلام برای مشارکت در خیر سفر اربعین و خدمت به زوار الحسین علیه السلام می توانند کمک های نقدی خود را به حساب بانکی گروه جهادی شهید امیر حسین داداشی به شماره 6273817010188757 واریز نمایند و یا برای مشارکت غیر نقدی و اطلاعات بیشتر با شماره 02155423545 تماس بگیرند .
او در انتها افزود: به زودی اطلاعات جامع از وضعیت استقرار و تشریح خدمات در مرز مهران برای اطلاع زوار و شهروندان منتشر خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرز مهران شهرداری منطقه11 مرز مهران رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند