Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفرمارکت به عنوان یک پلتفرم جامع گردشگری تلاش دارد به شما کمک کند تا بتوانید با مقایسه قیمت در آژانس‌های مسافرتی مختلف، بهترین گزینه را برای سفرتان پیدا کنید. در ادامه به مزایای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت می‌پردازیم و هرآنچه که لازم است را به شما خواهیم گفت.

سفرمارکت چیست؟

پلتفرم سفرمارکت در سال ۱۳۹۱ توسط شرکت ایرسا راه اندازی شد تا به صورت آنلاین خدمات گردشگری ارائه کند و حالا با آژانس‌های مسافرتی زیادی در سراسر ایران همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پلتفرم تلاش دارد تا امکان مقایسه همزمان قیمت‌ها، خدمات و شرکت‌های فروشنده را برای مسافران ایجاد کند و همچون یک بازار وسیع، به معرفی عرضه‌کننده‌های خدمات سفر می‌پردازد. به همین دلیل در هنگام خرید با لیستی وسیع از قیمت‌ها، آژانس‌های مسافرتی و خدمات رو به رو هستید که از حیث تنوع چیزی کم ندارند. بستر وسیع پلتفرم سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا خریدی راحت‌تر داشته باشید و به جای مقایسه قیمت‌ها در چندین وب سایت، تنها در یک صفحه قیمت‌ها را سنجیده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. امروزه یکی از عبارات پر جستجو در حوزه گردشگری "سفرمارکت بلیط هواپیما" است؛ که محبوبیت این پلتفرم را نشان می دهد.

فعالیت‌های سفرمارکت در چه زمینه هایی هستند؟

یکی از اصلی‌ترین خدمات ما فروش بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی است. چه قصد سفر به استانبول را داشته باشید و چه بخواهید به کیش یا مشهد سفر کنید؛ بلیط پرواز شما با قیمت‌هایی متنوع در سفرمارکت وجود دارد. تنها کافیست تاریخ پرواز را مشخص نمایید تا گزینه‌های موجود به شما نشان داده شود.

یکی دیگر از خدمات سفرمارکت رزرو هتل در داخل ایران و خارج از کشور است که به سادگی انجام می‌شود. به دلیل همکاری سفرمارکت با آژانس‌های مختلف، لیستی کامل از هتل‌های محبوب ایرانی و خارجی در لیست رزرو در دسترس است تا مجبور نباشید برای رزرو محل اقامت خود به آژانس‌ها و یا وب سایت‌های گوناگون سر بزنید.

همچنین اگر قصد دارید تا با تور به مسافرت داخلی و یا خارجی بروید؛ در صفحه رزرو تورها لیستی جامع از تورهای داخلی و خارجی وجود دارد که با خدمات متنوع و قیمت‌های مختلف طراحی شده‌اند. چه بخواهید برای زیارتی چند روزه به مشهد بروید و چه بخواهید برای شرکت در فستیوال‌های خرید ترکیه راهی استانبول شوید، گزینه‌های جالبی در صفحه رزرو تورهای ما به شما نشان داده می‌شود. رزرو بلیط قطار و ویلا نیز از دیگر خدمات سفرمارکت است که بسته به بودجه و زمان مسافر شامل گزینه‌های مختلفی است و به شما حق انتخاب زیادی می‌دهد. تنها کافیست به صفحات رزرو آن‌ها مراجعه کرده و بهترین را بیابید.

چرا برای خرید بلیط هواپیما سفرمارکت را انتخاب کنیم؟

در ادامه اصلی‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت را به شما می‌گوییم تا همیشه خدمات سفرتان را از ما بخواهید.

تنوع قیمت‌ها زیاد است

در سفرمارکت هم تنوع بالایی از قیمت‌ها و آژانس‌های عرضه کننده را می‌بینید و هم سهولت در رزرو به شما کمک می‌کند تا طی مدت زمان کمی رزرو خود را قطعی کنید. رزرو از طریق این پلتفرم کار ساده‌ای است و تنها با تعیین تاریخ سفر می‌توانید در عرض چند دقیقه بهترین پرواز را پیدا کرده و با مقایسه آن با دیگر بلیط‌ها خرید خود را انجام دهید. همه چیز در پلتفرم سفرمارکت به گونه‌ای طراحی شده که نیاز به بررسی دیگر وب سایت‌ها نیست و اختلاف قیمت و خدمات را در یک صفحه به چشم خود می‌بینید. همین موضوع باعث کاهش اتلاف وقت شما می‌شود و خریدی آسان را برایتان رقم می‍زند.

تنوع در آژانس‌های عرضه کننده کم نیست

آژانس‌های مسافرتی زیادی با سفرمارکت همکاری می‌کنند؛ به همین دلیل تنوع زیادی وجود دارد و از بین آن‌ها حق انتخاب بسیاری دارید. ما برای مشتریانمان ارزش زیادی قائل هستیم و به شما این امکان را می‌دهیم تا از بین آژانس‌های مختلف هر کدام را که بیشتر می‌پسندید، انتخاب نمایید و ومجبور نباشید تنها از یک آژانس خرید کنید. این امر همچنین موجب تنوع در خدمات می‌شود و سفر خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکان رزرو از اپلیکیشن

یکی دیگر از خدماتی که ما برای گردشگران در نظر گرفته‌ایم نصب اپلیکیشن سفرمارکت است. این برنامه که بر روی انواع تلفن همراه نصب می‌شود به افراد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به وارد شدن به وب سایت، کار رزرو را انجام دهند. برای این کار تنها کافیست اپلیکیشن سفرمارکت را روی تلفن همراه خود نصب کرده و با ساختن حساب کاربری در آن رزوتان را به سادگی انجام دهید.

پشتیبانی آنلاین

یکی دیگر از مزایای رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت وجود پشتیبانی آنلاین است. به نحوی که اگر هنگام رزرو دچار مشکل شدید همکاران ما در خدمت شما هستند تا راهنماییتان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر لازم است تا با شماره‌هایی که در وب سایت ذکر شده تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

وجود فیلترهای مفید

در صفحه رزرو فیلترهایی را برایتان در نظر گرفته‌ایم تا از طریق آن‌ها بتوانید زودتر هرآنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. این فیلترها در تعیین ایرلاین، تعیین قیمت بلیط و سیستمی یا بلیط چارتر هواپیما بودن به شما کمک زیادی می‌کنند. به همین دلیل زودتر بلیطی که می‌خواهید را پیدا می‌کنید.

چگونه رزرو بلیط هواپیما از سفرمارکت انجام دهیم؟

برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت تنها کافیست به صفحه رزرو بلیط هواپیما رفته و در آنجا مبدا، مقصد و تاریخ سفر را تعیین کنید. سپس با انتخاب گزینه جستجو به صفحه‌ای دیگر انتقال پیدا می‌کنید. در این صفحه ساعت پرواز، ساعت رسیدن به مقصد، نام ایرلاین، قیمت بلیط و چارتری یا سیستمی بودن آن را مشاهده می‌کنید که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. سپس با تعیین گزینه خرید، آژانس‌های عرضه کننده با تنوع قیمتی در معرض دید شما قرار می‌گیرند. در نهایت با انتخاب گزینه خرید به صفحه نهایی وارد می‌شوید و در انجا خرید خود را قطعی می‌کنید.

چند نکته که خوب است بدانید

- با کمک فیلترهای سمت چپ صفحه می‌توانید نام ایرلاین مورد نظر، نوع بلیط، بازه قیمت و ساعت پرواز را انتخاب نمایید.

- در بالای صفحه، روز پرواز با قیمت همان روز مشخص شده است.

- با انتخاب گزینه خرید آژانس‌های عرضه کننده به شما نشان داده می‌شود.

- با استفاده از فیلترهای بالای صفحه می‌توان مبدا، مقصد و تاریخ پرواز را تغییر داد.

مزیت‌های خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید از این پلتفرم وجود درگاه امن پرداخت است که باعث می‌شود با خیالی آسوده اقدام به رزرو کنید. سیستم امنیتی درگاه پرداخت ما بارها تست شده و هیچ گونه خطا و یا ناامنی در آن وجود ندارد. وجود پشتیبانی روزانه نیز یکی دیگر از مزایای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت است؛ به نحوی که در صورت بروز مشکل می‌توانید از همکاران ما راهنمایی بخواهید. سرعت بالای وب سایت نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است؛ به طوری که در طی مدت زمان کمی بلیط مورد نظر را پیدا می‌کنید و دچار اتلاف وقت نمی‌شوید. سادگی در استفاده از وب سایت و اپلیکیشن سفرمارکت نیز کار می‌کند که بدون سردرگرمی بتوانید خدمات سفر با جستجو کرده و بدون دغدغه راهی سفر شوید.

چند نکته درباره خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

- اطلاعات شخصی را به طور دقیق وارد نمایید؛ زیرا پس از آن امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد.

- اطلاعات شخصی باید با اطلاعات درج شده در شناسنامه منطبق باشد.

- در صورت همراه داشتن بار اضافه باید هزینه آن را قبل از پرواز پرداخت کرد.

- در صورت صادر نشدن بلیط و کسر هزینه آن از حساب بانکی شما، مبلغ برداشت شده طی ۷۲ ساعت به حساب شما برگشت داده می‌شود.

- در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تماس پشتیبانی ذکر شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

- با نصب اپلیکیشن سفرمارکت در هنگام خرید بلیط هواپیما از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

کد خبر 1665233

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت آژانس های عرضه کننده آژانس های مسافرتی تنها کافیست یکی دیگر شما کمک رزرو بلیط صفحه رزرو خدمات سفر آژانس ها قیمت ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir