Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وهب ادیبی ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب)، گفت: داناب طرحی پایه و جامع در بحث آب و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بهتر است تا سازمان جهادکشاورزی نیز در اجرای آن مشارکت کند، ابراز داشت: در حل مشکل آب بهتر است از حوزه دانشی خارج و مسئله‌محور و کاربردی کردن نتایج در مسائل اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تا با مشکل جدی در آینده مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در سند تحول بنیادین تربیت دانش‌آموز تمام‌ساعتی در تراز جمهوری اسلامی مورد تاکید است.

ادیبی تاکید کرد: این مهم فقط بر عهده آموزش‌وپرورش نیست و شرکای آموزشی مانند سپاه، جهاددانشگاهی هم دخیل هستند.

وی افزود: همه طرح‌ها و مواردی که موجب کیفیت‌بخشی آموزش باشد، مورد استقبال آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان، به مقاله منتشر شده در حوزه مصرف آب در ایران اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس اطلاعات این مقاله ۶۹ درصد مصرف آب ایران در حوزه کشاورزی، ۱۹ درصد در حوزه صنعت و ۱۲ درصد در حوزه شهری است.

ادیبی با اشاره به اینکه متاسفانه ۹۴ درصد هدر رفت آب در بخش کشاورزی است، افزود: آب‌های زیرزمینی منبع مهمی برای تامین آب بخش کشاورزی هستند که نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: جنگ آب در جهان شروع شده و با اینکه هنوز ملموس نیست ولی همه در داخل این جنگ هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: کاهش بارندگی‌ها نیز در کشوری مانند ایران که دوسوم آن را کویر تشکیل می‌دهد، مزید بر علت شده است.

کد خبر 5570757

منبع: مهر

کلیدواژه: بحران آب آب شرب مدیریت بحران بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا مشهد بیرجند خراسان رضوی آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد