Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری با هدف ارزش‌آفرینی بیش‌تر برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارائه انواع خدمات در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، بیمه‌ای، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی- ریالی، پرداخت انواع تسهیلات (مشارکتی، خرید دین، مرابحه)، ارائه خدمات ارزی، عملیات بانکداری الکترونیکی و صدور انواع کارت پیش‌پرداخت (نظیر: بن‌کارت و کارت‌هدیه) و نیز کارت‌های متصل به حساب بانکی برای شرکت پژوهش و توسعه ناجی، شرکت‌های پیمان‌کاری و تابعه، از جمله خدمات قابل‌ارائه در این تفاهم‌نامه است. هم‌چنین اعطای انواع تسهیلات در قالب طرح‌های «آینده‌داران»، «طراوت»، «کارا» و «کارگشا»، اعطای وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، برای کارکنان این شرکت و شرکت‌های هم‌گروه از دیگر موضوعات مطرح در این تفاهم‌نامه بود.
تمرکز بخشی از عملیات بانکی شرکت پژوهش و توسعه ناجی و شرکت‌های زیرمجموعه و پیمان‌کاران آن، از طریق افتتاح حساب و تمرکز حساب‌ها نزد بانک، هم‌چنین اخذ ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات اسنادی این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه نزد بانک آینده، از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تفاهم نامه بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجی شرکت پژوهش و توسعه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا