Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا البرزی" با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز به مناسبت هفته دولت افزود: این واحدهای مسکونی در شهر جدید مهستان با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آماده تحویل شده که بخشی از خدمات کارگزاران دولت در شهرستان ساوجبلاغ است.

وی با اشاره به عقب ماندگی های حوزه آموزشی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: همچنین در حوزه آموزش و پرورش هشت واحد مدرسه تحویل مردم فهمیم این شهرستان می شود که چهار مدرسه متعلق به شهر مهستان بوده و دانش آموزان از اول مهر با حضور دراین مدارس و ثبت نام فعالیت آموزشی و تحصیلی خود را آغاز می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۸ طرح آماه افتتاح

البرزی در ادامه به دیگر رهاوردهای هفته گرامیداشت دولت در شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع در هفته دولت ۵۸ پروژه افتتاح می شود که ۴۶ پروژه دولتی و ۱۲ پروژه مربوط به بخش خصوصی و  عمده مربوط به بخش صنعت هستند.

 یادآورشد: با افتتاح این پروژه های پیش بینی شده در هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ برای ۴۹۸ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: پروژه های هفته دولت این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان آماده افتتاح شده و  علاوه براین ، چهار پروژه نیز با هدف قراردادن هرچه بیشتر شهرستان ساوجبلاغ در مسیر توسعه در بخش های مختلف کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوجبلاغ در اولین روز از هفته دولت میزبان استاندار البرز و مجموعه مدیران دولتی برای افتتاح پروژه های آماده شده خواهد بود گفت: در این روز در شهر جدید مهستان آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان خواهیم داشت.

کلنگ زنی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی

البرزی ادامه داد: همچنین بیمارستانی  به عنوان بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی تامین اجتماعی  درشهرستان ساوجبلاغ با ۱۵۰ میلیار تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود .

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: افتتاح مرکزی به عنوان مرکز جامع گردشگری سلامت با عنوان مجموعه محب با اعتباری بالغ بر ۲۲۰میلیارد تومان ازدیگر رهاوردهای دولت در هفته گرامیداشت دولت برای مردم این شهرستان است.

وی یاد آورشد: مردم پس از افتتاح پروژه های پیش بینی شده در هفته دولت از خدمات در بخش های مختلف  جهاد کشاورزی، برق، آب تقویت آنتن های مخابراتی، تعریض جاده های روستایی ،گازرسانی روستایی ، طرح های آبرسانی بهره مند می شوند .

البرزی با اشاره به اینکه این خدمات در برابر جایگاه رفیع مردم ناقابل بوده و از هیچ تلاشی برای رفع کاستی ها دریغ نداریم افزود: شان مردم بسیار بالا است و باید تمام تلاش ها را  معطوف است به استفاده از ظرفیت های شهرستان برای  عمران و توسعه ، خدمات دهی و جلب رضایت مندی هرچه بیشتر آحاد جامعه داشت.

تکمیل پروژه های نیمه تمام دردستور کار دولتمردان است 

فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام به منظور خدمات دهی سریعتر و بهتر به مردم است گفت: با توجه به این مهم تلاش شده پروژه های جدید در اولویت دوم قرار گیرد .

وی تاکید کرد: امروز ضریب رضایت مندی مردم از حاکمیت را باید به حداکثر رساند چراکه دشمنان با حربه های تبلیغاتی خود به دنبال فاصله انداختن بین دولتمردان و مردم هستد .

البرز بیان داشت: برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان و فتنه انگیزی آنان باید با خدمات دهی بیشتر سطح رضایت مندی مردم را افزایش دهیم .

وی یکی از مشکلات ویژه شهرستان ساوجبلاغ را کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی خواند و گفت: به ازای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت ضریب استاندارد تخت باید  ۱۰ تخت بیمارستانی باشد ولی درشهرستان شاهد ۶.۴تخت هستیم که از استانداردهای استانی عقب هستیم .

فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه ۲۱۵ هزار  نفر از ساکنان ساوجبلاغ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند بر ضرورت توجه معاونت درمان تامین اجتماعی در سرعت دهی به عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی دراین شهرستان تاکید کرد .

همسو با نگاه مردمی دولت در شهرستان پیش می رویم 

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با رویکرد توسعه عدالت و مبارزه به تبعیض در تلاش برای از بین بردن فساد در جامعه است بیان داشت: باید عقب ماندگی های سالهای گذشته را رفع و با بسترسازی هرچه بیشتر خدماتی در مسیر خدمت به مردم پیش رفت .

وی ادامه داد: شهر جدید مهستان با مشکلات عدیده ای مواجه است و عقب ماندگی هایی دارد چراکه به رغم سکونت برخی از مردم عزیز درآن خدمات زیربنایی ندارد بنابراین تمام دستگاه هایی اجرایی بسیج شده اند تا با ارایه طرح و برنامه برای خدمات دهی هرچه بهتر به مردم برنامه ریزی داشته باشند .

البرزی یاد آورشد: مردم مهستان با افتتاح پروژه هایی که به همت دولتمردان درهفته دولت آماده شده و برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح شهرستان نتایج قابل قبول و ملموسی را خواهند دید .

فرماندار ساوجبلاغ، ساخت و توسعه پروژه های فرهنگی ، ایجاد استادیوم ورزشی ، توسعه طرح های بهداشتی و درمانی ، افزایش بوستان ها را از جمله برنامه ریزی های انجام شده برای ارایه خدمات بهتر به مردم عنوان کرد .

وی گفت: درتلاش هستیم با اقدامات جهادی پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب و سیاست های دولت مردمی سیزدهم درجهت جلب رضایت هرچه بیشتر مردم پیش رویم و در جبران کمبودها و نقایص بجای مانده از سالهای قبل از جمله در حوزه منابع آبی و بهداشتی برنامه های ویژه ای را خواهیم داشت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، مدافعان حرم ، گلباران مزار شهدا ، نشست های مختلف اجتماعی و فرهنگی از دیگر برنامه های دولتمردان در شهرستان های استان البرز برای بررسی میدانی آخرین وضعیت شهرستان ها و رصد نیازهای آنها است. 

برچسب‌ها ساوجبلاغ هفته دولت مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ هفته دولت مسکن ساوجبلاغ هفته دولت مسکن اعتباری بالغ فرماندار ساوجبلاغ شهرستان ساوجبلاغ دولت در شهرستان شهر جدید مهستان تامین اجتماعی هفته دولت هرچه بیشتر خدمات دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم