Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت:گرایی طلای المپیک را دارد، اما تمام هزینه‌های او را خانواده اش پرداخت می‌کند و این واقعا جای تاسف دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا،گفت:با برنامه‌ریزی دقیق فدراسیون شرایط اردو‌ها خوب است و حتماً در مسابقات جهانی با مادگی صد در صد به میدان خواهیم رفت به دنبال این هستیم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: زمان زیادی تا مسابقات جهانی نداریم و الان در اوج فشار هستیم. همه چیز خوب است تغذیه و استراحت خوب است همه امکانات عالی است امیدوارم همه بچه‌های تیم ملی آزاد و فرنگی بتوانند از این میدان سربلند بیرون بیایند. الان در اوج فشار هستیم و نمی‌توانیم بگوییم که چقدر آماده هستیم. سال قبل در مسابقات جهانی نروژ در مسابقه سوم کشتی را واگذار کردم و نتوانستم انتظارات را بر آورده کنم و بعد از باخت تلخی که داشتم تمریناتم را دو برابر کردم که بتوانم امسال جبران کنم و یک مدال خوشرنگ کسب کنم.
امامی در خصوص شناختش از حریفان اضهارداشت: آنالیز تک تک حریفان را شروع کرده ایم و کشتی گیران رنکینگ دار مثل کشتی گیر آمریکا و کشتی گیر اسلواکی و کشتی گیران دیگر را آنالیز و بر روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار می‌کنیم به امید خدا حتماً روی سکوی جهانی خواهم ایستاد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد در خصوص وضعیت مالی افزود: با اینکه فدراسیون تلاش خودش را میکند که شرایط مالی خوب باشد، اما از مسئولان ورزش کشور می‌خواهم توجه ویژه تری داشته باشند که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. تقریبا می‌توان گفت همه کشتی گیران دغدغه مالی دارند نمی‌توان گفت که حتی یک کشتی گیر دغدغه مالی ندارد، چون ما تمام وقت در اردو هستیم برای ورزش قهرمانی نمی‌توانی جای دیگری وقت بگذاری تمام وقت باید روی ورزش قهرمانی تمرکز داشته باشید. ما حقوق هم نداریم ما هزینه‌های زیادی داریم مکمل‌ها و هزینه‌های رفت و آمد ما و لباس‌های ورزشی ما هزینه زیادی برای ما دارد. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به کشتی گیران داشته باشند.
امامی همجنین تاکید کرد: آقای گرایی طلای المپیک را دارد، ولی تمام هزینه هایش را خانواده اش پرداخت میکند و این واقعا جای تاسف دارد نمیخواهم فوتبالیست‌ها را با خودمان مقایسه کنم آن‌ها هم زحمت می‌کشند نوش جانشان ما نمیگوییم به آن‌ها ندهند ما می‌گوییم همه ورزش‌ها توجه کنند کشتی ورزش اول کشور ما است باید مسئولان کمک کنند تا کشتی گیران بدون دغدغه و بدون فکر تمرین کنند و در آن میدانی که قرار است وارد شوند بدرخشند. اگر کشتی گیری دغدغه ذهنی داشته باشد نمیتواند در میدان مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد فشار تمرینات کشتی به قدری بالاست که گاهی اوقات ضربان قلب 240 می‌شود همه ورزش‌ها سختی دارد و ریاضت دارد کشتی گیران شاید از فوتبالیست‌ها بیشتر زحمت بکشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهرمان المپیک کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست