Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۴ شهریور ماه در ۲۳ رشته خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا یادگارزاده رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۴ شهریور ماه در ۲۳ رشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این آزمون گفت: این مرحله از آزمون به صورت تشریحی توسط کمیته‌های کشوری رشته‌های المپیاد طراحی و سؤالات توسط سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌های مراکز مناطق ده‌گانه، ارسال و مطابق با برنامه زمان‌بندی مندرج در سایت المپیاد علمی دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه مرحله نهایی آزمون المپیاد علمی دانشجویی، از روز دوشنبه ۳۱ مردادماه تا روز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را انتخاب کردند، قابل دریافت است.

یادگارزاده با بیان اینکه این آزمون در ۲۳ رشته برگزار می‌شود، گفت: مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم اقتصادی»، «علوم تربیتی»، «حقوق»، «شیمی»، «فیزیک»، «زیست‌شناسی»، «ریاضی»، «آمار»، «مهندسی برق»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی عمران»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی کامپیوتر»، «مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)»، «طراحی صنعتی»، «علوم جغرافیایی»، «علوم زمین»، «مهندسی مواد و متالورژی»، «روانشناسی»، «مهندسی صنایع» و «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» برگزار می‌شود.

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش خاطرنشان کرد: این آزمون در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۱۵۸۶ نفر شامل ۶۷۱ نفر زن و ۹۱۵ نفر مرد به مرحله نهایی المپیاد راه یافتند که ۱۲۶۰ نفر از آن‌ها علاقه‌مندی خود را برای شرکت در مرحله نهایی المپیاد اعلام کرده و شهر و رشته خود را تعیین کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد دانشجویی آزمون بین المللی سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور المپیاد علمی دانشجویی مرحله نهایی المپیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان