Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در رابطه با پخش مستندی از قطع و خشک شدن درختان طاق بستان در فضای مجازی گفت: در این رابطه دستور بررسی داده‌ایم، چرا که قطع اشجار به شکل غیرقانونی و غیرضروری در آنجا رخ داده است.

ببینید | شکایت شهرداری از باشگاه انقلاب به دلیل قطع درخت  احتمال وجود یک سناریو برای قطع و خشکاندن درختان تهران

او اضافه کرد: شهرداری به عنوان دستگاه متولی حفاظت از این درختان باید پاسخگو باشد و اگر کسی جرمی مرتکب شده با او برخورد خواهد شد و در صورت ترک فعل مدیران باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه همچنین درخصوص برخورد دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل دارند، عنوان کرد: علیرغم اینکه دست دستگاه قضایی برای اجرای این امر چندان خالی نیست، اما با چالش‌های قانونی هم مواجه هستیم که در این رابطه مجلس شورای اسلامی باید در قالب یک طرح آن را به تصویب برساند تا خلاء هایی که در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سال 96 بود که موضوع قطع درختان طاق بستان رسانه‌ای شد و در آن زمان مدیر پایگاه ملی طاق بستان علت قطع چند اصله درخت در اطراف محوطه تاریخی طاق بستان را خشک شدن و احتمال سقوط این درختان بر روی گردشگران عنوان کرد.

منبع: رکنا

کد خبر 700083 برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی گیاهان و درختان شهرداری دادستانی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تاریخ باستان شناسی گیاهان و درختان شهرداری دادستانی استان کرمانشاه طاق بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند