Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نوری در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره و نمایشگاه "ایران نوشت" که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: از کسانی که دغدغه برای تحکیم هویت ملی دارند، استقبال می‌کنیم. در حال حاضر در بازار نوشت‌افزار، ۵۰ درصد نوشت افزار ایرانی - اسلامی و ۱۵ درصد محتوای ایرانی را داریم که باید گسترش یابد.

وزیر آموزش و پرورش به تهیه کاغذ برای کتاب درسی اشاره کرد و ادامه داد: در گذشته ۵ هزار تُن کاغذ را از داخل و ۴۰ تا ۴۲ هزار تُن را از خارج تهیه می‌کردیم که امسال تاکنون ۳۰ هزار تُن را از داخل خریدیم و امروز هم برای قرارداد ۵ هزار تُن دیگر اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کاغذ داخلی هویت ملی است و دانش‌آموز احساس غرور می‌کند و در سال آینده در تهیه کاغذ ۱۰۰ درصد تولید داخلی استفاده می‌شود.

نوری با بیان اینکه در‌های آموزش و پرورش به روی ایران نوشت باز است، گفت: شیوه نامه و بخشنامه‌ای را ابلاغ می‌کنیم تا زمینه رونق این بازار فرهنگی ناب فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش هویت ملی کاغذ هزار ت ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»