Web Analytics Made Easy - Statcounter

توافق نامه همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و انجمن ژئوپلیتیک از سوی روسای دو مجموعه امضا شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، توافق‏‎‏‏‏‏‏‏‏‏‎نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و انجمن ژئوپلیتیک ایران به امضای بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و هادی اعظمی رییس انجمن ژئوپلیتیک ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توافق‌نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و انجمن ژئوپلیتیک ایران در راستای همکاری مشترک در تهیه و تدوین پیش‏نویس طرح ‏های تقنینی و نظارتی در قالب کمیته‏‌های تخصصی دوجانبه، در موارد درخواستی و مبتنی بر نیاز کمیسیون ‏های مربوطه مجلس شورای اسلامی، همکاری مشترک به منظور تقویت توان نظارتی مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق احکام قانونی مرتبط با موضوعات جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک، ایجاد و تقویت هماهنگی برای درک بهتر مسائل و چالش‎های جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران و تأمین اسناد و اطلاعات تخصصی مورد نیاز ارکان مجلس شورای اسلامی، اشتراک‎گذاری داده‎ها، اطلاعات، مستندات، ظرفیت‎ها و دستاورد‌های سازمانی و تخصصی موجود بین طرفین، تجمیع توانایی‏های دو نهاد در اجرای پروژه‏های مطالعاتی، آموزشی، تحقیقاتی و ... با تشکیل کارگروه‏‌های مشترک و برگزاری مشترک رویداد‌های علمی و تخصصی لازم در سطوح مختلف و تدوین گزارش ‏های کاربردی معطوف به آینده سازمان فضایی کشور در راستای مأموریت‎های مرکز پژوهش‎های مجلس مطابق چارچوب‎های موجود و مورد توافق، بین طرفین منعقد شده است.

شایان ذکر است در توافق‌نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و انجمن ژئوپلیتیک ایران بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و کارشناسی دو طرف به منظور ارتقای عملکرد و کارکرد، تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز پژوهش های مجلس توافق نامه انجمن ژئوپلیتیک ایران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی انجمن ژئوپلیتیک ایران انجمن ژئوپلیتیک توافق نامه همکاری همکاری مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است