Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@22:58:18 GMT

وحیدی: در تزریق دوز سوم سستی نشود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۴۶۹۵

وحیدی: در تزریق دوز سوم سستی نشود

وزیر کشور با بیان اینکه کمبودی در زمینه واکسن کرونا در کشور وجود ندارد، تزریق دُز یادآور این واکسن را برای کنترل بیماری کرونا ضروری دانست و گفت: نباید در این موضوع، سستی شود.

احمد وحیدی وزیر روز سه‌شنبه در پایان نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در این نشست گزارش ارزیابی از کارکردهای استانی در مدیریت بیماری کرونا بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان‌های لرستان و مازندران عملکرد خوبی داشته‌اند به‌گونه‌ای که در استان مازندران، 66 درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وزیر کشور همچنین طرح شهید سلیمانی را طرحی موفق ارزیابی کرد و گفت: با این حال، 15 گام این طرح با توجه به شرایط موجود باید روزآمد شود و بخش‌‎هایی که بیشتر با شرایط امروز سازگاری دارد، مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی با تاکید براینکه آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری خواهد بود، از واحدهای آموزشی و دانشگاهی خواست در این زمینه آمادگی داشته باشند.

وی ادامه داد: گزارش برخی کمبودهای درمانی مورد بحث قرار گرفت و قرار شد همکاران وزارت بهداشت اقدامات لازم را داشته باشند.

وزیر کشور اضافه کرد: نصب "کیو آر" کد(QR) برای  واحد صنفی که سه میلیون هستند، هم مورد تاکید قرار گرفت.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همچنان گرفتار این بیماری در سطح کشور هستیم، تزریق دز یادآور واکسن کرونا مورد تاکید است و نباید در تزریق دز یادآور سستی شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا، کم و کمتر شود و این امر در گرو توجه قوی‌تر به اصول بهداشتی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین تصریح کرد: هیچ کمبودی در زمینه واکسن کرونا وجود ندارد و مراکز تزریق واکسن درهمه جای کشور فعال است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: احمد وحیدی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود