Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان، گفت: «روند ابتلا به بیماری کرونا در استان کاهشی شده است و با توجه به این‌که کرمان موج هفتم را زودتر از استان‌های دیگر آغاز کرده است، انتظار می‌رود که زودتر از آن‌ها نیز سیر نزولی به خود بگیرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید صحبتی با بیان این‌که هنوز برای اعلام پشت سر گذاشن موج هفتم کرونا زود است، افزود: «طی یکی‌ دو هفتۀ آینده، برآورد دقیق‌تری از وضعیت پیک هفتم خواهیم داشت اما موارد بستری و سرپایی روزانۀ استان نسبت به هفتۀ قبل سیر کاهشی دارد».

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان همچنین با بیان این‌که تاکنون حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: «استقبال از دوز چهارم نسبت به انتظارات، مطلوب نیست که البته این موضوع مختص کرمان نیست».

 وی اظهار کرد: «در حال حاضر ۱۲ شهرستان راور، کرمان، زرند، کوهبنان، رفسنجان، انار، سیرجان، بردسیر، بافت، ارزوئیه، منوجان و نرماشیر، در وضعیت قرمز، شش شهر در وضعیت نارنجی و پنج شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و هنوز استان در وضعیت مطلوب و ایده‌آلی قرار ندارد».

صحبتی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون، یادآور شد: «واکسن‌های ویروسی کشته‌شده از جمله سینوفارم، برکت یا فخرا و همچنین واکسن‌های پروتئینی نوترکیب شامل پاستوکوک، نورا، رازی و اسپایکوژن در استان به فراوانی موجود است».

وی بیان کرد: «در شهر کرمان ۱۲ مرکز واکسیناسیون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که ۱۰ مورد آن مراکز جامع سلامت بوده و در وقت اداری فعال هستند».

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان افزود: «مرکز شهید علی ضیاء در بیمارستان نوریه و مرکز ۹ دی در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در ابتدای جاده هفت‌باغ علوی نیز در شیفت‌های عصر و روزهای تعطیل مشغول به خدمت‌رسانی هستند».

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در ایران کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرونا در استان کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان سعید صحبتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز صبح با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه و حسن بختیار، رئیس فعلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه در این مراسم گفت: در مدت دو سال و ۴ ماه که مسئولیت ریاست این دانشگاه را به عهده داشته ام، معاون آموزشی وزارت بهداشت همیشه به عنوان پشتیبان، همراه و پیشرو کنار من بوده اند و همیشه به من یادآوری کرده اند که در این دانشگاه هوشمند به عنوان یک دانشگاه مستقل باید مسئله هوش مصنوعی را به عنوان یک ایده بزرگ و برگ برنده را برای وزارت بهداشت رقم بزنیم.

وی افزود: من در کنار ایشان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را شناختم و اهداف دانشگاه را با همکاری جلو برده ایم، برنامه ۴ ساله عملیاتی را در دوران کاری ام طرح ریزی کردم که در سال اول در بخش ترویج برنامه ها به خوبی پیش رفت و می توانم با اطمینان اعلام کنم که ۹۰ درصد برنامه ها در این بخش انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله کنگره کیش، سمینارهای مختلف در موضوعات متعدد در دانشگاه ها رقم خورد.

وی افزود: در سال دوم حوزه زیر ساخت و نیروی انسانی نیز عملیاتی شد که دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین دانشگاه علوم پزشکی بود که در خاورمیانه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز گرفت.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: ۷ محور را دنبال کرده ایم که به اطمینان می توانم بگویم در این مدت هنوز در این حوزه این ۷ محور دنبال نشده است.

خجسته گفت: آرزو دارم که با حضور رئیس جدید این دانشگاه به هدف و ایده باقری فرد که همان تثبیت هوش مصنوعی و برگ برنده عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ۴ ساله است برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه