Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این حادثه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین اطفای حریق از شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان، حریق را مهار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل؛ مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اطفای کامل حریق اظهار داشت: با استفاده از بولدوزر سعی شد بین سوله‌ها فاصله ایجاد شود و بیش از ۲۰ دستگاه ماشین اطفای حریق در محل حادثه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور شیشه‌فروش با اشاره به حضور دستگاه‌ های امدادی، هلال احمر، پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از شهرستان کاشان و آران و بیدگل در این حادثه اشاره کرد و گفت: چهار سوله دچار آسیب شده و در این سوله‌ها چهار دستگاه بافندگی قرار داشته است که آسیب دیده و فرش‌های داخل سوله‌ها نیز آسیب‌ دیده است.

او با بیان اینکه انتظار می‌رود در اسرع وقت یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک سلیمان صباحی ایجاد شود، اظهار داشت: این شهرک هیئت امنایی است و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده است با همکاری واحدهای تولیدی یک ایستگاه آتش‌نشانی ایجاد شود. 

شیشه‌فروش با بیان اینکه علت اولیه نقض در سیستم برق اعلام شده است، تصریح کرد: هنوز میزان برآورد خسارت مشخص نمی باشد اما گفته می‌شود که سوله‌ها بیمه هستند و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان هشدار داده است که باید تمام شرکت‌های صنعتی در کل استان اصفهان ایستگاه آتش‌نشانی وجود داشته باشد و همچنین تجهیزات خود را در ایستگاه‌‌های موجود تقویت کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرچ در گوگل استان اصفهان آران و بیدگل سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

دریافت 3 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است.

چندکارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه‌های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش‌سوزی شده است.

اولین تصاویر از حریق در هتل پارسیان کوثر محدوده میدان ولیعصر تهران را ببینید.

کد خبر 847595 منبع: ایسنا برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم