Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مریم ایراندوست، سرمربی نام‌آشنای فوتبال زنان کشور، پس از انجام مذاکره با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی به مدت یک فصل هدایت تیم فوتبال زنان فولاد مبارکه سپاهان را به عهده گرفت.

ایراندوست فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و دارای مدرک مربیگری فوتبال A  آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه کمک مربی تیم زیر ۱۶ سال، سرمربی تیم زیر ۱۶ سال، کمک مربی تیم ملی بزرگسالان زنان ایران در مسابقات مقدماتی آسیا در سال ۱۳۸۹، کمک مربی تیم المپیک نوجوانان و جوانان سنگاپور، سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران، سرمربی تیم زیر ۱۹ سال زنان کشورمان را در کارنامه خود دارد.

از افتخارات مربیگری وی می‌توان به بهترین مربی ایران در سال ۱۳۸۷، کسب مقام چهارم تیم المپیک نوجوانان و جوانان سال ۱۳۸۹ در سنگاپور، نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا در سال ۱۳۹۰، بهترین مربی ایران از نظر کانون مربیان ایران در سال ۱۳۹۲، قهرمان لیگ برتر ایران با تیم ملوان در سال ۱۳۸۸، نایب قهرمان لیگ برتر ایران در سال ۱۳۸۷، ۱۳۸۹، ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ با تیم ملوان، قهرمان جام حذفی ایران با تیم ملوان در سال ۱۳۹۲،  قهرمانی لیگ دسته یک با تیم ملوان اشاره کرد.

ایراندوست که در سال ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی زنان بود، موفق شد بعد از ۴۷ سال جواز حضور ایران در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب کند و جزو ۱۲ تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها باشد.

وی در دوران فوتبالی خود ۹۰ بازی رسمی برای تیم زنان ملوان انجام داده و ۴۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده است و به همراه ملوان ۴ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها فولاد مبارکه سپاهان مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه سپاهان مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال زنان فولاد مبارکه سپاهان مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال زنان تیم ملوان فوتبال زنان سرمربی تیم مربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست