Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@07:25:38 GMT

شکست زنان فوتبال بم مقابل ازبکستان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۳۰۲

شکست زنان فوتبال بم مقابل ازبکستان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.

بازیکن ازبکستان در دقیقه ۳۱ مسابقات با پاس پشت دفاع هم تیمی خود را در موقعیت تک به تک با دروازه ایران قرار داد و او نیز با یک ضربه چیپ گل تیم خود را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

دو تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی را روی دروازه هم ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند و این مسابقه با برتری یک بر صفر سوگدیانا به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

مرضیه جعفری سرمربی تیم بم این دیدار را با ترکیب زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، سمانه چهکندی، زهرا سربالی، مونا حمودی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و نگین زندی آغاز کرد.

سومین دوره آزمایشی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در دو گروه غرب و شرق پیگیری می‌شود که برترین تیم‌های این دو گروه مهر ماه در فینال به مصاف هم می‌روند.

از گروه شرق کالج اسکالرز تایلند به فینال صعود کرد و از گروه غرب نیز سوگدیانا ازبکستان فینالیست شد.

ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم‌هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود اما باشگاه اردنی انصراف داد و تعلیق فوتبال هند هم موجب حذف تیم زنان این کشور از رقابت‌ها شد. به این ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان در بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ازبکستانی موفق شد به فینال برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال زنان بم ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد