Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:38:06 GMT

۴۱ طرح مختلف عمرانی در مهاباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۳۲۲

۴۱ طرح مختلف عمرانی در مهاباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قادری در این زمینه اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مجموع ۴۱ طرح در مناطق شهری و روستایی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۳۶ طرح شامل پروژه‌های افتتاحی و پنج طرح نیز جزو پروژه‌هایی است که کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در مجموع بیش از ۹۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده که از مجموع طرح‌های افتتاحی، پنج طرح با هزینه ۹۸ میلیارد تومان جزو طرح‌های اقتصادی و ۳۱ طرح نیز با ۵۲۵ میلیارد تومان از طرح‌های عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری اضافه کرد: این طرح‌ها شامل هشت طرح برق رسانی، پنج طرح جهاد کشاورزی، چهار طرح گازرسانی، مخابرات، آموزش و پرورش و راه هر کدام با سه، منابع طبیعی و آبخیزداری با ۲ و یک طرح هم به ترتیب در هر کدام از حوزه‌های ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آب و فاضلاب و صندوق کارآفرینی است که افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تعداد طرح‌های افتتاحی و ارزش ریالی این طرح‌ها در مقایسه با پارسال ۲ برابر افزایش یافته و این امر نشان دهنده کارنامه قابل قبول دولت در این حوزه است.

کد خبر 5571142

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری مهاباد امیر قادری هفته دولت بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد همدان قزوین کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد