Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری در آستانه هفته دولت گفت: تعداد طرح‌های افتتاحی و ارزش ریالی این طر‌ها در مقایسه با پارسال ۲ برابر افزایش یافته و این امر نشان دهنده کارنامه قابل قبول دولت در این حوزه است.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مجموع ۴۱ طرح در مناطق شهری و روستایی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۶ طرح شامل پروژه‌های افتتاحی و ۵ طرح نیز جزو پروژه‌هایی است که کلنگ زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد گفت: از مجموع طرح‌های افتتاحی، ۵ طرح با هزینه ۹۸ میلیارد تومان جزو طرح‌های اقتصادی و ۳۱ طرح نیز با ۵۲۵ میلیارد تومان از طرح‌های عمرانی است.

قادری افتتاح کمربندی «داشامجید» در شهر مهاباد، یک پروژه آبیاری تحت فشار ۵۸۴ هکتاری، گازرسانی به شهر خلیفان و روستا‌های تابعه و طرح‌هایی در زمینه راه روستایی را از شاخص‌ترین طرح‌های مورد بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد و گفت: از مجموع این طرح‌ها، ۳۳ طرح با ۸۹۱ میلیارد تومان در روستا‌ها و هشت طرح با ۴۵ میلیارد تومان نیز در مناطق شهری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی طرح‌های افتتاحی و یا کلنگ زنی در هفته دولت در این شهرستان را به ترتیب برق رسانی با هشت طرح، جهادکشاورزی با ۵، گازرسانی با ۴، مخابرات، آموزش و پرورش و راه هر کدام با سه، منابع طبیعی و آبخیزداری با ۲ و حوزه‌های ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آب و فاضلاب و صندوق کارآفرینی نیز هر کدام با یک طرح بیان کرد.

قادری افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت هفت برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز در مناطق شهری و روستایی در این ایام با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

هفته دولت امسال از فردا /چهارشنبه/ آغاز شده و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت فرمانداری مهاباد افتتاح طرح میلیارد تومان هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه