Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در بازدید از اردوی تیم منتخب تکواندو دختران خردسال در بوشهر اظهار داشت: از شما ورزشکاران و مربیان تشکر می‌کنم که در این ایام سخت کرونا با تمام وجود تلاش می‌کنید، از مقامات هیأت هم که با جان و دل کار می‌کنند و با تمام وجود از حقوق شما دفاع می‌کنند، سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز همراهی و حمایت از جامعه تکواندو استان اظهار داشت: هزینه‌کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است چراکه هرچه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور توسعه و ترویج پیدا کند هزینه بهداشت و درمان نیز برای مردم و کشور کاهش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: برای حضور پررنگ تکواندوکاران در همه عرصه‌های قهرمانی کشور و لیگ در تمام رده‌های سنی حمایت‌های مالی و معنوی را خواهیم داشت تا نام این استان با افتخارآفرینی ورزشکارانش در کشور طنین انداز شود.

نیک روش خاطر نشان کرد: ورزش قهرمانی الگویی است تا ورزش همگانی توسعه پیدا کند و شما قهرمانان نقش به سزایی در این موضوع دارید، امیدوارم شما ورزشکاران عزیز در مسابقات پیش رو موفق باشید؛ تلاش خود را کرده‌اید و ما قدردان شما هستیم.

تیم خردسالان دختران استان تمرینات خود را باسر مربیگری فاطمه مردای برای مسابقات لیگ و قهرمان کشوری آماده می‌کند.

کد خبر 5571158

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خردسالان شورای شهر بوشهر تکواندو ورزش بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد همدان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس‌جمهوری و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

بنابر روایت ایسنا، وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می دهد البته دستگاه های دیگر هم مسئولیت هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود

وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901709

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است