Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:25:32 GMT

استخدام بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایثارگران در شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۶۱۳

استخدام بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایثارگران در شهرداری تهران

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از استخدام بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایثارگران در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، محمد جواد لشکری سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت یاد و خاطره سال‌های صلابت و ایستادگی رزمندگان در مقابل جنایت و وحشی‌گری رژیم بعث عراق عنوان کرد و افزود: باور عمیق و پای بندی توصیف ناپذیر آزادگان به ارزشهای والای انقلابی و دینی در سال‌های زجر و اسارت سبب شد تا به رغم تحمیل شکنجه و آزارهای بی شمار ذره‌ای در برابر دشمن از خود سستی و ضعف نشان ندهند که این مقاومت ستودنی با تأسی از اسرای اهل بیت (ع) همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از دلایل مصونیت نهضت حق‌طلبانه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از تحریف دشمن را سخنرانی و خطبه‌های آتشین و پرصلابت بزرگ مبلغ قیام عاشورا، امام سجاد (ع) عنوان کرد و گفت: آزادگان نیز در سال‌های اسارت و پس از آن ضمن اثبات وفاداری خود به نظام، افتخارات ماندگاری را در روند پیشرفت و تعالی کشور به ارمغان آوردند و لازم است مسئولین با حمایت در عمل از آنان، پاسخگوی مصوبات و قوانین خود و از سویی این عظمت از ایثار، وفاداری و روشنگری باشند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران در جهت حمایت از ایثارگران را تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: احکام تبدیل وضعیت استخدامی ۲ هزار و ۲۳۵ نفر از مشمولین از قراردادی به رسمی قطعی صادر شده و پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران نیز در دست بررسی است.

لشکری در ادامه ایثارگران را مبلغین و مروجین فرهنگ مقاومت و تاریخ دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه‌های هنگفت درصدد تحریف ارزشهای والای انقلابی و ملی و اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور است لازم است با تدوین برنامه‌های فرهنگی و معرفی چهره‌های شاخص، این سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی را به جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش معرفی کرده و از نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه در کشور ممانعت کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از طرف دکتر زاکانی شهردار تهران از سال‌ها صبر و استقامت آزادگان شاغل در شهرداری تهران تجلیل شد.

کد خبر 599098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري تهران استخدام بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران تبدیل وضعیت ایثارگران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تهران امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان