Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با انتقاد از تصمیم وزارت ورزش برای جدا کردن انجمن آمادگی جسمانی گفت: در خیابان از تصمیمات مطلع می شویم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی در  خصوص جدایی انجمن آمادگی جسمانی که به فدراسیون تبدیل شده و اینکه کلهر ادعا کرده در خصوص این تصمیم با فدراسیون همگانی مشورت کرده است، اظهار داشت: همه باید بر روح حاکم بر ورزش که صداقت است چه نفع و چه علیه ما باشد پایبند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: همین جا اعلام می‌کنم هیچ هماهنگی و جلسه ای از سوی وزارت ورزش با فدراسیون همگانی برای جدا کردن این انجمن انجام نشد اگر اعتقاد دارند چنین جلسه‌ای هست که من می گویم نبوده، باید صورت جلسه و مصوبه داشته باشد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه کلهر گفته در سفرهای استانی برخی استان ها با جدایی انجمن موافقت کردند، یادآور شد: اما بر اساس مستنداتی که در اختیار فدراسیون است ۳۱ هیات صددرصد مخالفت خود را با این جدایی اعلام کردند. آقای کلهر، برادر دینی من شما با چه کسی در این سفرها صحبت کردید وقتی همه مخالف هستند.

وی تاکید کرد: منافع ملی اصلی ترین اصل است ما برای آنها طرح ملی داشتیم وقتی شما این انجمن های فعال را جدا می کنید فدراسیون موازی برای سرنگون کردن فدراسیون ما ایجاد می‌کنید.

ملایی تصریح کرد: اگر با شخص من مشکلی وجود دارد بگویند اگر وزارت ورزش مشکل دارد حاضر هستم جایگاهم را واگذار کنم.

وی با بیان اینکه تصمیمات باید پشتوانه معقول و ملی داشته باشد، گفت:  این تصمیم با آینده ورزش همگانی و آینده مردم همسو نیست.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی تاکید کرد: دولت رئیسی که ما از حامیان او بودیم و هستیم، هیچ اقدامی برای حمایت از ورزش همگانی انجام ندادند. امیدوارم تا قبل از اینکه مدیران انگیزه خود را از دست بدهند، این تصمیم اصلاح سود. سجادی تحصیل کرده است و می تواند بدون حب و بغض تصمیم بگیرد.

ملایی افزود: ما هیچ ارتباط سازمانی با وزارت ورزش نداریم و اتفاقات از ما که متولی ورزش همگانی هستیم مخفی می ماند و در خیابان از آن مطلع می‌شویم. چرا در جریان تصمیمات وزارت ورزش نیستیم  معاون همگانی باید با ذی نفعان موضوع مشورت کند. چرا در تصمیم سازی وزارت ذی مدخل نیستیم به چه دلیل ما را دخیل نکردند و این یک سو مدیریت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون همگانی فدراسیون ورزش های همگانی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • همایش پیاده روی در یاسوج