Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:31:22 GMT

انتقاد از فن‌دایک: دست‌ به کمر فقط تماشا می‌کرد!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۸۴۷

انتقاد از فن‌دایک: دست‌ به کمر فقط تماشا می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ به کسب نتایج ضعیف در فصل جدید لیگ برتر ادامه می‌دهند. لیورپول دیشب در حالی مقابل یونایتد 2-1 شکست خورد که روی گل اول شیاطین سرخ که توسط جیدون سانچو به ثمر رسید، ویرژیل فن‌دایک مقصر بود و با اشتباهی عجیب فرصت گلزنی را در اختیار وینگر یونایتد گذاشت.

میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی، می‌گوید از هواداران فن‌‌دایک است و به همین خاطر اشتباهات او در بازی دیشب را باور نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچاردز می‌گوید ستاره هلندی لیورپول مدتی است مرتکب اشتباهاتی عجیب می‌شود که از او بعید است. ستاره سابق سیتی معتقد است روی گل جیدون سانچو، فن‌دایک در محوطه جریمه ایستاد تا او فضا و زمان کافی برای حرکت را داشته باشد.

بعد از به ثمر رسیدن گل جیدون سانچو، جیمز میلنر، ستاره کهنه‌کار لیورپول هم از اشتباه فن‌دایک عصبانی بود و درگیری لفظی این دو بازیکن توسط دوربین‌های تلویزیونی ثبت شد.

ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با بی‌بی‌سی در این باره گفت:"وقتی صحبتهای تند میلنر و فن‌دایک را دیدم حق را به میلنر دادم. سانچو در محوطه جریمه سه چهار ثانیه وقت داشته تا تصمیم بگیرد توپ را به کجای دروازه شلیک کند و در این مدت فن‌دایک دست‌هایش را به کمر زده بود و تماشا می‌کرد. واقعا از ویرژیل بعید بود.

فن‌دایک همیشه آنقدر مسلط است و بازی‌خوانی قوی دارد که دیدن این صحنه‌ها از او واقعا باورکردنی نیست. می‌دانم بعضی‌ها میلنر را هم مقصر می‌دانند ولی فن‌دایک عملا سر جایش ایستاده بود و تماشا می‌کرد".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)

درخشش جیدون سانچو در ترکیب دورتموند در فصل جاری این سوال را مطرح می کند که این بازیکن باید چه تصمیمی برای آینده خود بگیرد؟

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس