Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:26:34 GMT

قیمت آبنبات خارجی میوه ای ریز

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۹۶۸

قیمت آبنبات خارجی میوه ای ریز

از سری های پرطرفدار این محصولات در بازار آبنبات خارجی است باید خاطر نشان کرد که آبنبات محصولی است که از خارج به ایران وارد شده و می توان گفت که منشاء آن کشور نیز همانطور که در ابتدای محتوا گفته شد کشوری خارجی می باشد.

آبنبات های و شکلات خارجی در برندهای بسیاری در ایران عرضه می شوند که معروف ترین تولیدکنندگان این محصولات در جهان برندهای مارس آمریکا، گروه ایتالیایی فرو، گروه بین المللی موندلز، برندی آشنا در ایران که اصالتی ژاپنی دارد به نام میجی و شرکت آمریکایی هیرشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مانند ارزش گذاری در سایر محصولات در قیمت آبنبات خارجی هم پارامترهای متعددی وجود دارد که از در ادامه به برخی از پارامترهای مهم در قیمت گذاری این محصولات اشاره خواهیم کرد اولین پارامتر در قیمت گذاری این محصولات طعم آنهاست در نظر داشته باشید از آنجایی که این محصولات با طعم های گوناگونی عرضه می شوند و برای تولید هر طعم باید مواد اولیه گوناگونی استفاده شود لذا همین فرآیند نیز موجب می شود که قیمت های محصولات اگرچه از یک برند باشند اما تفاوت های زیادی بین آنها وجود داشته باشد دیگر عاملی که در قیمت های این محصولات تاثیر می گذارد کشور سازنده ای آنهاست، معمولا آبنباتهای خارجی از کشورهای اروپایی به ایران وارد می شوند و قیمت این محصولات نسبت به سایر محصولات بازار بیشتر است اما در نظر داشته باشید این قیمت بالاتر هرگز از بازار گسترده این محصولات نمی کاهد و همواره طرفداران این محصولات حاضرند تا محصولات اصل و اورجینال خارجی را به هر قیمتی هم که باشد خریداری کنند.

آبنبات خارجی میوه ای

در بین خوراکی ها و تنقلاتی که وجود دارد آبنبات طرفداران زیادی دارد مثلاً آبنبات خارجی که با طعم های میوه ای قهوه زنجبیلی درست شده است آن را در بین مشتریان محبوب کرده است، آبنبات نوعی شیرینی است که از زمان قدیم تولید می شد و مردم از آن استفاده می کردند.

مثلاً دانش آموزان یا دانشجویان سر جلسه امتحان و شرایطی که استرس دارند می توانند چند تایی از آن را همراه خود داشته باشند و یا اگر ناشتا به آزمايشگاه مراجعه کرده باشید بعد از انجام خونگیری برای رفع حالت ضعف و بی حالی یک آبنبات به هر شخص داده می شود.

معمولاً محصولاتی که از نوع با کیفیت هستند تولیدات خارجی می باشند، آبنبات خارجی میوه ای به دلیل استفاده از میوه های خوب و طبیعی از کیفیت مطلوبی برخوردارند و در تولید آن از طعم دهنده های مصنوعی و اسانس هایی که مضر هستند استفاده نمی شود و زمانی که شما آن را مصرف می کنید طعم خوب و طبیعی میوه ای که در آن استفاده شده است را به وضوح احساس می کنید.

وجود همین ویژگی در آبنبات خارجی موجب می شود تا مشتری به آن اعتماد کند و با خیال راحت تری از آن خریداری کند چون می داند برای یک محصول سالم و استاندارد پول خود را خرج کرده است استفاده از طعم میوه در تولید آبنبات خارجی یکی از ایده های خوبی است که بیشتر مشتریان به استفاده از آن علاقه دارند چون طعم میوه های گوناگون باعث ایجاد احساس شادابی در انسان می شود و خاصیت های فراوانی برای سلامتی دارد.

آبنبات خارجی ریز

آبنبات های خارجی امروزه در کنار نوع ایرانی این محصولات در بازارها عرضه می شوند اما به علت آنکه رقابت این محصول در بازارهای مربوطه بسیار زیاد می باشد، لازم است که در هنگام اقدام برای خرید این محصولات دقت بیشتری به کار گرفته شود.

برخی از محصولات خارجی ممتاز و درجه یک بهتر می توانند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشند و هر چند در حال حاضر  محصولات مشابه آنها نیز در داخل کشور تولید می شوند و این محصولات به فراوانی در بازرها یافت می شوند، اما هنوز هم واردات آنها انجام می پذیرد و فروش این محصولات به منظور تامین نیاز علاقمندان در دستور کار است.

به دلیل برتری هایی که انواع آبنبات خارجی ریز نسبت به شیرینی جات دیگر دارند، امروز هنوز هم از آنها به طور انبوه استفاده می شود، بنابراین محصولات ذکر شده امروزه با تنوع بیشتری از نظر اندازه، رنگ و طعم تولید می شوند به این ترتیب مصرف کنندگان با توجه به ذائقه غذایی خود و علاقه ای که دارند می توانند اقدام به انتخاب آبنبات میوه ای کنند آبنباتها به عنوان تنقلات هم شناخته می ‌شوند و کودکان و خردسالان علاقه بیشتری به آنها نشان می دهند، اما امروزه نوع رژیمی این محصول نیز تولید می گردد و کسانی که مبتلا به دیابت و بیماری های مشابه می باشند، در صورت انتخاب درست این محصول و مصرف مرتب از آن می توانند بیماری خود را هم کنترل کنند آبنبات ها در دنیای امروزی به دو صورت فله و بسته بندی شده قابل خریداری می باشند که توصیه ما هم به شما خرید نوع دوم آنها می باشد که از سلامت و اطمینان بیشتری برخوردار هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین رپرتاژ آگهی محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک پیاده روی اربعین میوه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

بیشتر بخوانید: علت افزایش قیمت پیاز در بازار

هر کیلوگرم آناناس طلایی ۱۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم به ۲۸ هزار تومان

هر کیلوگرم پاپایا (تولید داخل) ۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال آبگیری ۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۲۲ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال توسرخ ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم توت فرنگی ۹۸ هزار تومان

هر کیلوگرم جانا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم خرما خارک خوشه‌ای ۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار کوتاه بذر اصفهان مینی و خاردار ۲۱ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم زنجبیل تازه ۱۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب زرد لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم گریپ فروت ۱۸ هزار تومان

هر کیلوگرم کیوی ۵۲ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع طالبی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم لیموشیرین ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم لیموترش ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم ملون و خربزه ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد بالای ۱۳۰ گرم ۶۵ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد زیر ۱۳۰ گرم ۶۰ هزار تومان

هر کیلوگرم نارگیل ۶۲ هزار تومان

هر کیلوگرم نارنگی کینو ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم هندوانه بالای کیلوگرم ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم هندوانه زیر کیلوگرم ۷,۹۰۰ تومان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228739 برچسب‌ها میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول