Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:17:17 GMT

برگزاری یادواره شهدای شهر بنجار

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۵۴۰

برگزاری یادواره شهدای شهر بنجار

حجت الاسلام محامی در یادواره شهدای شهر بنجار اظهار داشت: شهدای کربلا کمالات بسیاری داشتند و تابلویی ترسیم کردند که چراغ راهی است و تا قیامت هر کس به آن بنگرد راه حق را در می‌یابد.

امام جمعه زاهدان بصیرت، ولایتمداری و از خودگذشتگی در مسیر دین خدا را از ویژگی‌های شهدای کربلا عنوان کرد و گفت: امام حسین(ع) با تقدیم جان خود تبدیل به چراغ هدایت و کشتی نجات شد که در طول تاریخ مردمان آزاده به ایشان اقتدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محامی بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی نیز از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) درس گرفتند، مسیر درست را تشخیص دادند و به حکم امام خمینی(ره) جان در کف دست گرفته و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی نیز همچون امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا به پیروزی رسیدند البته نه پیروزی در زنده ماندن جان بلکه پیروز در زنده ماندن راه، منش و هدفشان.

 محامی با اشاره به اینکه شهدا مرده نیستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند اظهار داشت: شهدا دغدغه ادامه راه خود را دارند و از خداوند سوال می‌کنند که نسل بعد ما چه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: همه ما برای ادامه راه پر افتخار شهدا وظیفه داریم و حداقل کاری که باید انجام شود برگزاری همین یادواره‌ها و زنده نگه داشتن نام و یا شهداست.

وی ادامه داد: باید راه شهدا را ادامه دهیم و معرفت، بصیرت، ولایتمداری، روحیه جهاد و تلاش در راه خدا و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها را در خود ایجاد کرده و به نسل بعد منتقل کنیم و خانواده شهدا در این جهت باید علمدار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد