Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@21:44:39 GMT

فال حافظ امروز چهارشنبه ۲ شهریور + تفسیر دقیق

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۷۵۱

فال حافظ امروز چهارشنبه ۲ شهریور + تفسیر دقیق

فال حافظ متولدین فروردین فال حافظ متولدین اردیبهشت فال حافظ متولدین خرداد فال حافظ متولدین تیر فال حافظ متولدین مرداد فال حافظ متولدین شهریور فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر فال حافظ متولدین آبان فال حافظ متولدین آذر فال حافظ متولدین دی فال حافظ متولدین بهمن فال حافظ متولدین اسفند

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ متولدین فروردین

 

گر دست دهد خاک کف پای نگارم

بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است

از موج سرشکم که رساند به کنارم

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

دوتا شد قامتم همچون کمانی

ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل  دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

فال حافظ متولدین خرداد

 

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست

چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد  در راهی که قدم نهاده‌ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می‌کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می‌شود و همگان برای این وصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فال حافظ متولدین تیر

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست

بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به دنبال آمال و آرزوهای دور از دسترس مباش وبه دنیا اطمینان مکن ،از هر فرصتی که به دست می آوری نهایت استفاده را بکن. غم مخور و حسرت مال دنیا را هم مخور ،به امید خدا موفق می‌شوی.

فال حافظ متولدین مرداد

 

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست

منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

آن کس است اهل بشارت که اشارت داند

نکته ها هست بسی محرم اسرار کجاست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید گم کرده خود را پیدا می کنی. وعده دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش. بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد.

فال حافظ متولدین شهریور

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیو سیرت به خدای خود پناهم

مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد تو به آینده ات امیدواری اما در این میان فردی بسیار جسور رقیب توست. نسبت به او بی اعتنا باش و برای به سامان رسیدن امور خویش از دعا به درگاه خداوند غافل مباش.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا فال حافظ متولدین مهر

 

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

به کام و آرزوی دل چو دارم خلوتی حاصل

چه فکر از خبث بدگویان میان انجمن دارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می‌خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید. اگر تلاش و پشتکار داشته باشید، حسودان و بدخواهان هرگز موفق نخواهند شد. به پندها و اندرزهای افراد  دلسوز و دانا توجه کنید.

فال حافظ متولدین آبان

 

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار

کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد عاشق هستی و دلت پاک است. صبر و تحمل داشته باش که اوضاع روبه راه است. دلت را قوی کن و به خدا توکل کن که شادی به تو نزدیک است.

فال حافظ متولدین آذر

 

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود

مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان

بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید از دست کسی دلگیر هستی و غصه می‌خوری ،اگر به کسی خوبی کرده‌ای برای خدا کرده‌ای پس افسوس نخور و از آن شخص دلگیر مباش که خدا جواب نیکی تورا خواهد داد.

فال حافظ متولدین دی

شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش

که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

نظر کردن به درویشان منافی بزرگی نیست

سلیمان با چنان حشمت نظرها بود با مورش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید زندگی را سخت نگیرید که ارزش این همه رنج را ندارد. برای دو روزه دنیای فانی حق دیگران را پایمال نکنید. از ظاهربینی پرهیز کنید و فریب ظواهر دنیا را نخورید. از رویاهای محال دست بردارید.

فال حافظ متولدین بهمن

 

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم

که گشته‌ام ز غم و جور روزگار ملول

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید باید صداقت پیشه کرده و امید داشته باشید. درست است که روزهای سختی را می‌گذرانید و ناامیدی بر شما چیره شده اما باید بر خود مسلط شوید. یأس و ناامیدی را کنار گذاشته و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هرآن چه صلاح باشد برای شما پیش خواهد آمد، روزهای شادی و غم می گذرد و هیچ یک باقی نخواهد ماند.

فال حافظ متولدین اسفند

 

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

لطف‌ها می‌کنی ای خاک درت تاج سرم

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو

که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید انسانی متواضع و دلسوز هستی و نیتی پاک داری، از این رو مورد اعتماد همگان قرار می گیری. خود را دست‌کم نگیر. قدر خود و توانایی‌هایتان را بدان و اعتماد به نفس خود را حفظ کن. موقعیتی خوب خواهی یافت و نزد همگان عزیز و محترم خواهی شد؛ اما شرط رسیدن به آن تلاش و کوشش است
 

منبع: avalfars لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر طالع بینی فال اخبار مرتبط فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱/۶/۲ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲ شهریور ۱۴۰۱/۶/۲ فال قهوه سریع روزانه؛ فال قهوه امروز ۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۶/۱ فال ابجد روزانه سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴۰۱/۶/۱ فال حافظ امروز سه شنبه ۱ شهریور + تفسیر دقیق ۱۴۰۱/۶/۱ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱/۶/۱ آخرین ویدیو ها خاندوزی: به زودی صورتهای مالی ۱۴۰۰ شرکتها منتشر می شود + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۳:۳۶ انگلیسی صحبت کردن پیرمردی که در دماوند قاطر اجاره می دهد + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۳:۳۰ سالانه ۷ درصد تولید ناخالص کشور صرف هزینه تصادفات رانندگی می شود ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۱:۴۱ رقیب جدید نمی پذیریم! کانون وکلا، مدافع قانون یا بی توجه به آن ؟! ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۰:۳۵ تلاشی عجیب برای سرقت از یک میلیونر کویتی در وسط خیابان های لندن + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۰:۲۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۰:۵۴ فال حافظ امروز چهارشنبه ۲ شهریور + تفسیر دقیق ۰۰:۳۵ اگر غمگین هستید از این سنگ ها استفاده کنید ۰۰:۳۴ رگ خواب مرد متولد شهریور + خصوصیات مثبت و منفی مردان شهریوری ۰۰:۲۹ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۰۰:۲۶ ماشین اتومات یا دنده ای، کدام بهتر است؟ ۰۰:۲۳ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲ شهریور ۰۰:۱۹ جزییات توافق احتمالی هسته ای به روایت روزنامه نگار آمریکایی ۰۰:۰۰ شفافیت، جهاداقتصادی و توسعه؛ ماموریت هایی که دولت سیزدهم با انتخاب مدیرعامل جدید به فولاد مبارکه ابلاغ کرد ۲۳:۵۴ با خوردن این معجون سه سوته لاغر می شوید ۲۳:۴۳ ماجدی: آموزش VAR از هفته آینده آغاز می شود ۲۳:۳۹ خطری که شیرین کننده های مصنوعی برای بدن دارند ۲۳:۳۶ خاندوزی: به زودی صورتهای مالی ۱۴۰۰ شرکتها منتشر می شود + فیلم ۲۳:۳۴ چرا فشار دادن جوش لذت بخش است؟ ۲۳:۳۰ انگلیسی صحبت کردن پیرمردی که در دماوند قاطر اجاره می دهد + فیلم ۲۳:۲۶ یک همسر خوب چه خصوصیاتی دارد؟ ۲۳:۰۴ همسر متولد چه ماهی تو زندگی صبورتره؟ ۲۲:۵۸ ترفندهای ساده برای داشتن یک آرایش نچرال + عکس ۲۲:۴۷ درخواست بنت از بایدن برای خودداری از احیای برجام ۲۲:۳۸ قطعاً انتشار مفصل گزارش تحقیق و تفحص توسط مجلس تخلف است / بعضی از اعداد و ارقام ربطی به فولاد مبارکه ندارد ۲۲:۳۲ ردپای دایناسورها نمایان شد + عکس ۲۲:۲۳ با این روش ساده از زباله های الکترونیکی طلا استخراج کنید ۲۲:۱۹ چگونه نمایش عکس پروفایل واتساپ را برای مخاطبین خاص محدود کنیم؟ ۲۲:۱۶ با خوردن این ماهی فشار خون شما بالا می رود ۲۲:۱۲ چطور رفتار همسرمان را بعد از ازدواج اصلاح کنیم ۲۱:۵۸ یه درمان سریع برای کبودی چشم ها بعد کاشت ابرو ۲۱:۵۷ با کودکی که برای خرید خوراکی لج می‌کند، چطور رفتار کنیم؟ ۲۱:۵۶ معاون حقوقی قوه قضاییه معتقد هستند معیار «پذیرش نمره» می باشد / ولی بعضی از نمایندگان ملاک را «تراز» می‌دانند، لذا با توجه به اختلاف برداشت مجلس رفع ابهام نماید ۲۱:۲۶ رعایت این نکات برای آپارتمان نشین ها ضروری است + بایدها و نبایدهای قوانین آپارتمان نشینی ۲۱:۰۹ بنی گانتس: برای تأثیر بر توافق هسته ای هرکاری می کنیم ۲۱:۰۸ در ۲۰ دقیقه پوست را شفاف و روشن کنید + دستور ۲۰:۵۲ بهترین شغل برای متولدین شهریور ماه ۲۰:۴۰ اگر کسی بیکار است به استاندار تهران مراجعه کند! ۲۰:۳۹ زندگیم تکراری شده چیکار کنم؟ + راه رهایی از یکنواختی و تکراری بودن زندگی ۲۰:۳۵ رقیب جدید نمی پذیریم! کانون وکلا، مدافع قانون یا بی توجه به آن ؟! ۲۰:۱۹ نحوه بازیابی یک فایل ذخیره نشده آفیس ۲۰:۱۷ طولانی ترین پروازهای بین المللی ۲۰:۱۲ یک مهارت ضروری برای والدین / تکنیک های کنترل خشم در مقابل کودکان ۲۰:۰۸ خسارت چند هزار میلیاردی مدیرعامل معزول پتروشیمی مسجدسلیمان به بازنشستگان ۲۰:۰۲ بازیابی پیام حذف شده در واتساپ برای گوشی های آیفون ۲۰:۰۰ تشریح بخشی از برنامه های اربعینی ایرانسل ۱۹:۵۵ طرز تهیه یک فینگرفود مجلسی و باکلاس ۱۹:۴۵ خبری از ابرتورم پس از حذف ارز ترجیحی نبود ۱۹:۴۲ اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان با فروش وزنی و واقعی شدن قیمت کامل می شود ۱۹:۳۶ ترفند قنادی ها برای راحت جدا شدن کیک از قالب ۱۹:۲۵ هشدار؛ صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است ۱۹:۱۹ چگونه می توانید بهترین رژیم غذایی را که مناسب بدن شماست انتخاب کنید؟ ۱۹:۱۴ چرا سپاه از فهرست تروریسم خارج نشد؟ ۱۹:۰۷ ترفند‌های پنهان برای رهایی از تنها باگ آیفون! ۱۹:۰۳ تخلف فولاد مبارکه؛ اصل ماجرا چیست؟ مقصر کیست؟ ۱۹:۰۲ سکته در بازار خودرو / کاهش قیمت خودرو متوقف شد؟ + جدول قیمت اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طالع بینی فال امروز چهارشنبه ۲ شهریور تـعـبـیـر فال حافظ فال حافظ متولدین شما نشان می دهد فال حافظ امروز تفسیر فال حافظ شهریور ۱۴۰۱ شما می گوید تفسیر دقیق فال تاروت داشته باش ۱ شهریور ۱۴۰۱ ۶ ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت  برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت. یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. کودک یا بچه‌ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه‌ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. صحبت‌هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید. در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت. یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

 یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد. نگرانی نداشته باشید. یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید، بدست خواهید آورد.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود. شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند. 

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد. به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

کسی در کار شما مخالفت می‌کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می‌پردازد. اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست. پیشرفت و ترقی فوق العاده‌ای درباره هدف خود خواهید داشت.

فال شمع ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود.

tags # فال شمع سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر