Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای آقای غلامرضا فاضل در شهر سفیددشت گفت: فاز اول این مجتمع شامل گلخانه سبزی و صیفی در زمینی به مساحت ۶ هکتار با ظرفیت تولید یک هزار و ۲۰۰ تن و با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصد در حال احداث است.

آقای کرمی اظهار کرد: طرح توسعه‌ای این مجتمع طی چشم انداز ۵ ساله به ۳۰هکتار سطح مفید گلخانه‌ای افزایش یافته و ظرفیت تولید به ۶ هزار تن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۶۲ طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه این طرح با تسهیلات ۴۶ میلیارد تومانی و آورده ۱۴ میلیاردی انجام می‌شود افزود: پس از بهره‌برداری زمینه اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

کرمی افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم از قبیل تأمین آب، برق، گازرسانی و... در دستور کار قرار داشته و در چشم‌اندازی ۵ ساله شهرستان بروجن به قطب گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری تبدیل خواهد شد.

گفتنی است همچنین با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن، بخشدار مرکزی و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان از طرح مجتمع کشت و صنعت گیاهان دارویی در شهر سفیددشت بازدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع گلخانه ای افزایش تولید چهارمحال و بختیاری شهرستان بروجن گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود