Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید صحبتی با بیان این‌که هنوز برای اعلام پشت سر گذاشن موج هفتم کرونا زود است، افزود: «طی یکی‌ دو هفته آینده، برآورد دقیق‌تری از وضعیت پیک هفتم خواهیم داشت اما موارد بستری و سرپایی روزانۀ استان نسبت به هفتۀ قبل سیر کاهشی دارد».
سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان همچنین با بیان این‌که تاکنون حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: «استقبال از دوز چهارم نسبت به انتظارات، مطلوب نیست که البته این موضوع مختص کرمان نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: «در حال حاضر ۱۲ شهرستان راور، کرمان، زرند، کوهبنان، رفسنجان، انار، سیرجان، بردسیر، بافت، ارزوئیه، منوجان و نرماشیر، در وضعیت قرمز، شش شهر در وضعیت نارنجی و پنج شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و هنوز استان در وضعیت مطلوب و ایده‌آلی قرار ندارد».
صحبتی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون، یادآور شد: «واکسن‌های ویروسی کشته‌شده از جمله سینوفارم، برکت یا فخرا و همچنین واکسن‌های پروتئینی نوترکیب شامل پاستوکوک، نورا، رازی و اسپایکوژن در استان به فراوانی موجود است».
وی بیان کرد: «در شهر کرمان ۱۲ مرکز واکسیناسیون در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که ۱۰ مورد آن مراکز جامع سلامت بوده و در وقت اداری فعال هستند».
سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان افزود: «مرکز شهید علی ضیاء در بیمارستان نوریه و مرکز ۹ دی در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در ابتدای جاده هفت‌باغ علوی نیز در شیفت‌های عصر و روزهای تعطیل مشغول به خدمت‌رسانی هستند».

کد خبر 1665357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است