Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت، محمد دهشیری در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با تبریک روز پزشک افزود: پزشکان و مجاهدان کادر بهداشت و درمان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و درمان مبتلایان به این ویروس از جان خود گذشتند و حماسه‌های ماندگاری در تاریخ این سرزمین ثبت کردند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاظره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: دولت‌مردان شهید رجایی و باهنر در مدت‌زمان کوتاه مسئولیت خود، کارنامه‌ای درخشان بر جای گذاشتند و الگویی کامل برای همه خدمت‌گزاران به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار کرد: باید از فرصت هفته دولت برای تبیین و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان استفاده بهینه کرد و گزارشی از اقدامات بزرگ دولت را برای مردم شرح داد.

دهشیری گفت: وضعیت عمومی واکسیناسیون مقابله با کرونا در شهرستان از ابتدای شروع این طرح تاکنون مناسب بوده ولی در تزریق دز یادآور نیاز است همه اعضای این شورا و ستاد مقابله با کرونا در راستای اقناع‌سازی جامعه تلاش نمایند.

وی به شروع طرح واکسیناسیون سیار در ادارات و کارگاه‌های تولیدی اشاره و بیان کرد: مدیران عضو ستاد مقابله با ویروس کرونا و سایر مدیران هماهنگی لازم برای حضور گروه واکسیناسیون سیار در ادارات و کارگاه‌های تولیدی را انجام دهند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفت تصریح کرد: توجیه، توصیه، نظارت و آموزش چهار رکن اصلی است که اداره تبلیغات اسلامی در مقوله بهداشت در مورد متقاضیان موکب‌های عزاداری در ایام اربعین حسینی (ع) باید در دستور کار قرار دهد.

دهشیری ادامه داد: همچنین با برگزاری نشست‌های آموزشی با روسای کاروان‌های اعزامی به مراسم اربعین حسینی (ع) نسبت به اهمیت موضوع بهداشت در این برنامه معنوی آگاه‌سازی لازم صورت گیرد.

وی در پایان از اقدامات خود ایمنی صورت گرفته پیرامون تأمین سلامت آب شرب و بهداشت در زمان جاری شدن سیلاب سهمگین در نقاط شهری و روستایی شهرستان تقدیر کرد.

برچسب‌ها هفته دولت یزد تفت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت یزد تفت هفته دولت یزد تفت بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم